Andra deltävlingen

Hej!



Jag gissade ju ganska bra denna gången med på mellofesten:)
Blev lite chockad av att Carola och Andreas kom till Andra chansen, men det gör ingetting tycker jag, hih. Det var kul att Rongedal gick vidare till finalen och självklart Sanna, det var den bästa låten som hon har ställt upp med i melodifestivalen tycker jag, bra gjort Sanna!
Rongedal liknade Eric Gadd som var poppis på 90-talet och låten var med ganska mkt 90-tal, men bra, satte sig i huvudet ganska bra.
Sanna, hennes låt lätt som någon annan med, men kan inte komma på det, kan ni?? den sitter där inne men långt in....
Alexdander som sjöng om svalan, han lätt och såg ut som en blandning mellan Jimmy Jansson och Martin Svensson (som på 90-taldet hade en hit med du är så yea,yea, wow,wow) Den låte var väl även med i melodifestivalen om jajg inte minns fel eller? nån som vet?!
Ola lätt ju som Ola, har inte mkt mera att säga om den låten nu, kanske börjar gilla den sen:)
Kebabpizza låten var ganska rolig men lär stanna på roligastadiet, men kul idé:)

Nästa vecka kommer det nog bli svårt att gissa, det finns ingen mega bra somär med då, men väldigt många som är ok bra, får klura vidare på vem jag vill ska gå visare då:) men det är ju en hela vecka kvar tills dess!

Idag har jag varit hemma hos Linn:) Det var en jätte fin lägenhet och mysig. Vi åt piroger som Linn hade gjort och sen gjorde vi efterätt, nån slags chockladmousse, den blev jätte god, men man skulle nog ha haft lite grädde till eller några bär kanske. Sen sjöng vi sing star, det var jätte kul, hihi. Tack för den eftermidddagen Linn!
             

Imorgon ska Jonas och jag åka och provträna på SATS, det ska bli kul, kanske är bra ör min rygg att träna lite, sen en annan ska som är rolig är att vi ska gå och titta på ett litet hus på Resarö på onsdag morgon, två rum och kök på 70kvm så det är stor och hyran är på 6000 lite dyrt men får se om vi gillar det, nära till jobbet iaf:)

Nu ska jag sätta mig vid tv:n

Må gott!
Puss & Kram!


Kommentarer
Skrivet av: Linn

Lycka till med träningen!
Puss

2008-02-18 @ 15:46:40
Blogg/hemsida: http://linnkarlen.blogg.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0