Helgen i Västervik

Hej!

Ihelgen som var var jag hemma hos mamma. Det var jätte trevligt och mysigt. På lördagen gick vi på stan med mormor, det var trevligt att träffa mormor:) Efter att vi gått runt i affärerna så gick vi och fikade. Mamma och mormor tog varsin semla och jag tog en prinsessbakelse, mums gott! Sen på kvällen gick mamma och jag på nyårsrevyn, men först så bjöd mamma mig på middag. Det var en trevlig resturange så dit måste vi gå igen mamma! 
revyn var med jätte rolig, det finns en dam som är med varje år och hon är så rolig bara att titta på henne så skrattar man. Hon pratar riktig västervikska:) 
det var min trevliga helg hos mamma, Tack Mamma!

image184
Det började snöa när vi satt på resturangen, massor snö kom det bara på en kort stund:)

 
Det här åt vi, Jag åt bakad potatis med jätte god fyllning och Mamma åt kyckling spett med klyftpotatis.


Här är när vi är på bryggarnen och kollar på revyn, inte världens bästa bild så dåligt med ljus. Men det är iaf vi:)


image188
Här är min ny inköpta tröja som jag köpte hemma vad tycks?!

Nu ska jag göra mat, imorgon ska vi äta semlor på dagis!

Må gott
Puss & Kram!


Kommentarer
Skrivet av: Anonym

Hejsan
Tack själv gumman det var jätte trevligt. Restaurangen var bra dit får vi gå igen det tycker jag.Idag har jag jobbat heldag på ludde var i renseriet och gjorde sallader som vi skickar ut till alla skolor och dagis som har beställt. Ikväll ska jag bara ta det lugnt. Imorgon ska jag vara på snövit heldag. Jag ringer imorgon kväll. Puss och kram mamma

2008-02-06 @ 17:07:50

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0