Hjärtans dag!

Hej och Glad alla HJÄRTANS dag på er mina blogg fans;)

Hoppas att allt är bra med er här är det det:) För Emma ska på barnkalas, Emma ska på barnkalas hihi.
Det var en mamma på dagiset som frågade om jag skulle vilja komma och vara lite lektant;) Hennes man skulle bort så hon undrade om jag ville hjälpa till, jag blev skit glad och smikrad att hon frågade:) Så det ska bli kul på lördag är det mellan 14-16, sen vid 18.00 ska vi till Portobello med Jonas mamma, pappa, Maria och David, för Maria fyller år på söndag:)
Jag blev glad när Maria ville gå dit för jag bara älskar den resturangen, den ligger här i vaxholm och är italiensk!
Men nu ska jag och Jonas käka alla hjärtans dags bakelse
Skriver imorgon om mellofesten! Snart andra delfinalen, Härligt!



Må gott Puss & Kram!


Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0