Inget kalas....

Hej!

Nej det blev inget kalas idag, killen som skulle ha kalaset han fick feber igårkväll ringde hans mamma och sa imorse, jätte tråkigt tyckte jag, jag hade ju sett fram imot det, men de ska ha kalaset helgen efter sportlovet och då behövde hon hjälp med så det kanske blir kalas för mig då, vi får se:)

Så nu gör vi inte mkt här hemma, vi ska ju på resturange senare ikväll, mums!

Och sen är det ju andra delfinalen i mellofesten ikväll. Hur kommer det att gå?
Jo jag tycker och vill så här utan att ha lyssnat på låtarna att till

Final

Johnson & Häggkvist             Sanna Nielsen, Foto:SVT
Johnson & Häggkvist                            Sanna Nielsen



Andra Chansen
    

   
Rongedal, Foto:SVT                Ola, Foto:SVT

  Rongedal                                                        Ola


Och jag tror att det även kan bli så här ikväll, kanske att The Nicole tar en av andra chansen platserna, vem vet:)
Hur vill ni att det ska se ut ikväll?

image74
Må gott Puss & Kram! 


Kommentarer
Skrivet av: Terjemonica

interesting site! cool design! To the author respect and honour! :-)

2010-01-22 @ 13:23:20
Blogg/hemsida: http://terjemonica.3steps.com

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0