Som jag ville!!.. Nästan...


Foto: Fredrik Sandberg Scanpix



Hejhej!!!

Ja det blev ju nästan som jag ville igår. Amy och Christer till finalen iaf, sen blev det ju inte som jag ville, synda att Velvet inte kom till andra chansen istället för Pudlarna, men Sussie var kul att hon kom dit, låten var helt ok trodde inte den skulle vara så vacker:) Och hon lät nästan som Eva Dahlgren:)

Face-84 var inte så bra som jag trodde men inte skulle dom komma sist iaf, det tyckte jag Bradur skulle ha gjort vad var det??
Mkt svart var det på kläderna så nästa vecka hoppas jag att det blir lite mera färg! Jag längar redan tills lördag!!
Tills dess får jag lyssna på det andra låtarna så länge!

Vad tyckte ni om första deltävlingen då??
Må gott!
Puss & Kram!


Kommentarer
Skrivet av: Annie

Det var tur att Amy hade lite guld på sig iaf. Hoppas det blir mycket show, dans och färg nästa vecka :D

Tycker precis som du om face-84, de var lite av en favorit fast jag inte hört låten...

2008-02-10 @ 17:25:47
Blogg/hemsida: http://annieroos.blogg.se
Skrivet av: Annie

Sv: Jag blev inte antagen från Sverige, synd för jag hade byggt upp värsta stora förhoppningarna.

Jo lite ner i varv hade inte vart fel :)

Kram

2008-02-10 @ 19:11:22
Blogg/hemsida: http://annieroos.blogg.se
Skrivet av: Annika

Jagkan tyvärr inte hjälpa dig mer än att säga att du ändrar i kodmallarna.. jag förstår ingenting av det där som Niklas höll på med.
/Annika

2008-02-10 @ 19:15:41
Skrivet av: Linn

Jag håller inte med alls, Brandur sjöng ju nästan bäst! Däremot var det ju långt ifrån en schlager. Jag gillade Amy Diamond bäst, Christer sjunger bra, men låten var ju lite skum... Face 84 gick ju bara inte lyssna på, jag fick nästan hålla för öronen! Har ingen lust att låsa in mina gamla ex i en hönsnätsbur på vinden ;P
Velvet var bra, men både hon och Michailoff hade ju plagierat sina låtar... Spännande på lördag, de får vi diskutera när vi ses :)
Puss

2008-02-11 @ 08:55:19
Blogg/hemsida: http://linnkarlen.blogg.se
Skrivet av: Moster

Hejsan Emma ..Ville bara skicka ett hjärta till dej
o till din pojkvän Jonas..Jag fick frukost på sängen av min älskling i dag..när han kom hem va det ett packet på bordet från mej..Många kramar på Alla Hjärtans Dag....

2008-02-14 @ 19:58:10
Skrivet av: Jimdagny

Good site, good idea, but, in my humble opinion, you need change design...

2008-09-15 @ 12:55:02
Blogg/hemsida: http://jimdagny.blogspot.com

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0