Sportlov!!!

Hejhej!

Nu har vi sportlov här uppe och det är såå lungt och skönt på dagiset nu, vi har ju inte alls många barn och det är skönt, men det kommer att bli jobbigt sen nästa vecka när alla kommer tillbaka för då är man ju van med bara få barn. Men innan dess ska vi åka en vända till Ullared och det ska bli så kul och skönt att komma iväg ett tag!

Har ju inte bloggat på ett tag, mådde inte så bra i söndags kräktes, men det var nog inte så farligt hände bara en gång som tur var, blä för kräks! Så jag har ju inte sagt vad jag tyckte om mellofesten, men det finns inte mkt att säga om det. Ingen speciell bra låt, Isaksson var hyfsad, men annars nja..... Lite kul att Caracola gick vidare det var oväntat, och kul att det hade lite färglada kläder på sig:)

[1cc.jpg]

Men man kanske kommer att börja gilla de andra låtarna med, Fridas låt kommer iaf sätta sig på huvudet. 
Men denna lördag blir det mera spännande;)

Nu ska jag sätta mig vid tv:n, Jonas är på bandy ikväll med Dennis, mne jag ville inte följa med, hihi;)

Må gott!
Puss & Kram!


Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0