Vad ska det bli för överskrift

Hej!

Jag kom inte på någon bra överskrift idag, men jag är glad ändå:)! Det har varit en bra dag på jobbet idag. Ovanligt bra om man säger så det känns så bra, hoppas alla dagarna blir så nu framöver, hehe:)
Denna veckan har vi inte haft så många barn, många ligger hemma med bara feber, så det är lungt på dagiset och nästa vecka är det ju lov så då har vi bara 6 barn Mån, tis och på ons 5 barn och tor och fre har vi bara 4 barn så det minskar hela tiden, det ska bli skönt med så några barn, de andra avdelningarna har lite flera barn.
På fredag är jag ledig då ska vi åka till ullared, åker redan på torsdagen hem till Jonas föräldrar för att sova där så vi kan åka tidigt på fredagen sen ska vi bo på hotel på hemvägen i Jönköping det ska bli en mysig helg:)

Imorgon ska vi åka och simma det var ett tag sen, jippie! Kul!
Och igår var jag ute med Jennie en jobbarkompis i en och en halv timme och gick, hennes hund var med, en liten lady hund ni vet. Det var jätte skönt att komma ut lite och gå så fick jag se delar av Vaxholm som jag inte sett tidigare. Det får vi göra oftare Jennie!

Längtar till Mellofesten nu!!! Räknar dagarna, timmarna och sekunderna. hihi
Men det blir svårt att välja denna gången, men det återkommer jag med!

Må gott!
Puss & Kram!


Kommentarer
Skrivet av: Jeanette

Du låter lika glad och positiv som vanligt.
Jag kan tänka mig, att det finns fina strövområden i Vaxholm. Hoppas, att ni får något boende där.
Huset lät ju bra, men kolla om uppvärmning ingår i priset, annars kan det bli ganska dyrt.
Här i Göteborg är det ömsom sol och eller regn. Det känns ändå som om våren redan har kommit.
Vi får nog finna oss i att det inte blev någon vinter i år.
Ha det bra och hälsa Jonas.

2008-02-22 @ 10:23:29

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0