Amanda, amanda!!!


                                                                  
Yess Amanda släpper en skiva till våren, hurra!!! Jag kommer vara där och köpa den! Sen ska hon även vara med i grammisgalan på Onsdag. Shoohej!! Hihi

Ja hur är den med Emma annars då, jo då helg det är skönt jobbat dessa tre dagarna. Har lite ont i min visdomstand den håller på att växa ner lite, inte alls roligt, men men det känns bättre nu än vad det har gjort i veckan.
Sen igår fick vi myrornas krig på tv:n det började klockan sex. Inte så kul vi som hade tänkt se på Mimmi och Reine men det var ju två timmar tills den skulle börja, och som tur var så kom tv:n tillbaka nästan prices då.

Sen igår kollade jag runt lite på andras bloggar och hittade en jätte snygg klänning (ROSA) på en sida som en tjej lagt ut, tyvärr är sidan på engelska och de betyder ju att klänningen inte kan köpas här, men läste lite igår på sidan och jag tror att man kan betälla till Sverige, men jag har ingen riktigt koll på det dära hur man gör och säkerheten, Är det någon av ni där ute som har betällt från denna sidan förut  http://www.asos.com/Woman/ eller betällt från andra sidor från utlandet??? Hur funkar det från man det man betällt och vad det kostar?
jag vill ha den!!! Kolla in den här nere, och det bästa är vet ni att den bara kostar 140 kr. Det är rea på den!
Sequin Disc Vest DressHoppas, hoppas, hoppas

Nu ska jag göra lite nytta!
Puss & Kram!


Kommentarer
Skrivet av: Ank

Ja den klänningen var redigt snygg!
God fortsättning.

2008-01-05 @ 21:45:58
Skrivet av: Moster

Hejsan Emma..
Ja det förstår jag att du vill ha den...20 euro billigt..Hör av dej till mej på telefonen ska jag tala om för dej hur du gör.
....Kram....

2008-01-06 @ 11:51:27
Skrivet av: Moster

Hejsan igen..var inne på sidan o tryckte på den med pengar svenska kroner kom upp..då kostade den 288.88 sv kronor kolla det...är den värd det sedan kommer ju frakt på det oxå...???? Hör av dej..

2008-01-06 @ 11:58:44

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0