Nu vill jag att våren kommer

Hej!

Ja nu vill jag faktiskt att våren ska komma, ingen mera snö nu den kan stanna kvar där uppe vill verkligen inte ha ner den nu kom den inte till julen behöver den inte alls komma, men sån tur kommer jag väl inte ha men man kan ju alltid hoppas!:)

Ja vad händer annars i mitt glamourösa liv? Nja inte mkt jobb, jobb, jobb, hihi. Ihelgen som var så monterade vi upp våran soffa den kom in genom hissen shoo!:) Den är jätte skönt att sitta i och får den lite ny färg på sig så kommer den bli ännu bättre och lilte rosa kuddar, hihi När jag berättade på dagiset att vi skulle få en ny soffa så sa ett av barnen är det en rosa soffa? Nej skrattade jag:) Men barnet ville att jag skulle ha rosa kuddar i soffan iaf, så det lovade jag!

Sen ihelgen som kommer nu ska vi hem till Jonas föräldrar och hälsa på, det är bandy på fredagen och på lördagen så vi in till stan och gå på Elaka Måns ett fik med jätte gosa mackor, Mums!
Sen helgen efter det ska jag och Erika gå på sminkurs på make up store inne i stan, det ska bli sååå kul jag har verkligen velat göra det länge och nu har jag hittat en som ville följa med och hade tid! Hurra! Man blir sminkad och får råd och sen får man även köpa smink för den summan som kursen kostar.


Sen helgen efter det första helgen i februari så ska jag åka hem till Mammsen och kolla på revyn hemma, det gör vi alltid det är så grymt roligt, det brukar det vara så det hoppas jag att det är denna gången med:) Och sen ska vi äta ut Mamma och jag innan. Det ska bli kul och mysigt!

Och nu ska jag äta lite mat!
Må gott, Puss & Kram!


Kommentarer
Skrivet av: Moster

Va bra att soffan kom in men vänta inte för länge med att färga den..... Gör det nu annars är risken att den har den färg den har nu...é du med vad jag menar...Man säjer att man ska göra saker o så blir det inte av..
Ha det...Stora kramar.....

2008-01-15 @ 18:56:52

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0