Golf i Vaxholm

God kväll!

Nu har vi besök här av Jonas föräldrar, vi har varit och spelat minigolf och käkat pizza.
Imorgon åker jag hem till viken igen, mamma och jag ska ju ner till Malmö/köpenhamn på fredag det ska bli riktigt trevligt. Imorgon när jag kommer ska vi gå ut och äta, jag har namsdag imorgon, så mamma ska bjuda mig, trevligt, trevligt:)

 
                                                                    Golfspelaren:)        klänningen kommer från vero moda från förra sommaren

Den goda pizzan!

Nu ska jag snart sova!
Må gott, puss & Kram


Kommentarer
Skrivet av: Annika

Kursen är bara 2 veckor men sen hade vi tänkt att stanna lite till.. hon ska stanna i tre månader.. jag vet inte än.. kanske två eller längre. Ja det ska bli skitkuL! Tänker påd et varje dag!!

Har du nått roligt framför dig?

2008-07-22 @ 22:49:39
Skrivet av: Linn

Hoppas du får en trevlig namnsdag! Puss

2008-07-23 @ 07:16:50
Blogg/hemsida: http://linnkarlen.blogg.se/
Skrivet av: Fagber

Brilliant site. Cheers.

2010-01-08 @ 10:23:02
Blogg/hemsida: http://fagber.blog.ca

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0