Gratis grej!

Hej!

igår när vi kom hem så var de massor av post och blandanat ett kort från body shop till mig om en gratis parfym:) Jag blev jätte glad. Vi ska åka till Täby snart och hämta ut den och kolla synundersökning, måste verkligen ha nya glasögon tror jag. Letade hemma i viken efter mina linser, men de var nog hemma här i vaxholm sa mamma och hon hade rätt hittade de igår, så om den styrkan som jag har på linserna, kanske jag kan ha dem ett tag innan jag får de nya glasögonen. Tänkte beställa på nätet på favoptic.com, någon som beställt där förut, vad tyckte ni om de??



Nu ska vi starx åka återkommer hur de blev under dagen:)

Trevlig dag!
Må gott
Puss & Kram


Kommentarer
Skrivet av: Linn

Åhh, vad kul med present! Hoppas jag också får en, stamkund som jag är :) Ska försöka uppdatera med mina senaste inköp imorgon!

Vad gör du förresten nästa tisdag? Lust att hänga med på allsång innan spektaklet tar slut för i år :)

Puss

2008-07-16 @ 00:01:36
Blogg/hemsida: http://linnkarlen.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0