Skansen

Hej!

Nu är jag tillbaka i Vaxholm:)
Skriver mera om våran resa senare för nu ska vi åka in till skansen, Mamma är här uppe med nu:)
Abalone Dots uppträder ikväll, men vi ska bara se på genrepet, för ikväll ska vi på kalas.
Håll gärna utsik på allsangpaskansen.com jag kommer nog bli interjuvad idag av den killen som har den sidan:)

Sen hoppas jag på enautograf av tjejerna i Abalone Dots, skulle passa perfekt till toalettdörren;)

vad ska ni hitta på idag såm vänner?

Må gott
Puss & Kram!


Kommentarer
Skrivet av: Linn

Jag är så fruktansvärt avundsjuk att jag kanske snart verkligen ändrar färg och blir grön på kuppen. Jag vill också se Abalone Dots!! Snyft :(

Well.. kanske får ta mig ner till stan på torsdag när de signerar nya skivan!

Puss

2008-07-29 @ 13:20:44
Blogg/hemsida: http://linnkarlen.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0