Börjar på nytt

Hej Igen!!

Det var inte igår, har tänkt att börja blogga på nytt igen, både jag och bloggen har fått ett nytt utseende. Jag gjorde ju hårförlägning på min födelsedag den andra maj och trvis jätte bra i det, vad säger ni andra?


image211

Före


image212
Efter


Ihelgen har Jonas och jag varit hemma hos mamma! Linn hade vi med oss också hon skulle hem till sin familj. Det var jätte skönt att komma hem till lilla viken, Kollade på studentbalen på lördagen och efter det blev det kalas i Ankarsrum hos min farbror. Det var trevligt, så man har träffat många släktingar denna helgen.
image208
Mina stiliga kusiner;)


Har massa att berätta men ska sattsa mer på små inlägg med flera bilder så blir det roligare för er att läsa och jag hoppas på flera läsare och flera kommentarer:) Så nu blir det inte mera för ikväll.
Sov gott!
Må gott, Puss & Kram


Kommentarer
Skrivet av: Linn

Nice Emma :) Väldigt fint efter måste jag ju säga, very nice hår! Nu ska jag snart lägga mig, är nästan mätt på glassen än ;P Hoppas du får en bra dag imorrn!
Puss

2008-06-01 @ 23:02:08
Blogg/hemsida: http://linnkarlen.blogg.se
Skrivet av: Mamma

Som jag sa tycker jag att du är jätte fin i ditt hår. Och vi har haft en trevlig helg. Ätit gott på fredagskvällen. Varit och tittat på stiliga studentkusiner. Ha det bra så hörs vi i veckan. Puss och kram mamma

2008-06-02 @ 07:02:01

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0