För dom har tagit studenten!

God förmiddag!

Igår var jag och kollade på studenterna här i Västervik, mina två kusiner tog studenten (dom är inte tvillingar) Det började som min studentdag, med regn och åska, men som tur var så slutade det att regna när de sprang ut. När jag tog studenten för tre år sen så regnade och åskade det när vi åkte i kortegen istället, men vi var glad ändå:)
Hur var era studentdagar?

På kvällen var vi hemma hos min moster i trädgården, det var jätte trevligt, med god mat och paketuppöppning.
Bilder från dagen kommer här

        
Glada studenter!           Stoffe & Andy i kortegen 
 
                       
  Scoutkompisen Simon          Triss i kusiner:)


        
Molly och jag under festen igår                    Min student 2005!


Må gott!
Puss & Kram!




Kommentarer
Skrivet av: Axelingeborg

Pleasure to sign your guest book. I work for an advertising agency in London.

2010-01-21 @ 13:58:07
Blogg/hemsida: http://axelingeborg.blogspot.com

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0