Hinner inte med allt

Hejhej!

Nu kan jag tänka mig att många sitter spännda framför Sverige- Grekland matchen;)
Vem ska vinna då tycker ni? Jag håller såklart på gult och blått!

Jag hinner verkligen inte med allt nu tiden bara flyger iväg, de ska fixsas portfoliepärmar till barnen som slutar på daigset, leta efter teckningar hit och dit, fixa studentkort till kusinerna, ringa till tophälsa att man inte vill ha tidningen med och att man inte fått sin premie (när ska man hinna med det när man jobbar??), fixa allt hemma så man får klart här hemma, innan de kommer besök vecka 26:) Sen kommer det upp något mera som man inte tänkt på och ja tiden det flyger iväg, hjälp!

Men snart har man ju semester det längtar jag verkligen massor till, det ska bli skönt:)

Men nu ska jag iaf sätta mig ner i soffa och bara ta de lungt!

Ha en bra kväll!
Må gott, Puss & Kram!


Kommentarer
Skrivet av: Jeanette

Jag tror-vill att Sverige vinner. Håller med dig, om att man hela tiden har något att göra eller något på gång.

Fattar inte hur jag hann med att jobba förut.

Heja Sverige!

2008-06-10 @ 21:15:24
Skrivet av: Sanna

Ja har hört att den inte ska vara så bra, men vill bilda mig en egen uppfattning :) Fast jag tror faktiskt att jag inte kommer tycka att den är så bra, haha.

2008-06-12 @ 12:29:39
Blogg/hemsida: http://sannakumlin.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0