Smultronstället

God kväll!

Sitter här och har precis ätit lite mat, det blev korvstroganof med spagettie, mums:)

Igår söndag stannade vi påvägen hem i Söderköping på glassbaren smultronstället, vilka gigantiska glassar allså! det var jätte svårt att välja men efter letat i genom den stora menyn kom jag fram till en chansen, man fick med en tian lott och tror ni inte att jag hade sån tur att jag vann 40 kr:) Men jag orkade inte äta upp hela, det gjorde ingen av oss. Jag förälskade mig verkligen i staden så Jonas och jag bestämde att vi ska åka ditt en natt under våran semester, det ska bli mysigt;) Vi har hittat en fint och centralt bed & breakfast.

Bilder från eftermiddagen


         
 

Nu ska ska jag äta en glass (en mindre än den från i söndags) och kolla tv:n
Må gott, Puss & Kram!



Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0