The studio

Go kväll!

Jag tänkte blogga om när jag var på the studio, tack Annika ännu en gång för att jag fick tillfället att gå dit:) Jag blev verkligen nöjd och kännde mig riktigt cool när jag var där:) hihi
Jag tog med mig Linn dit, vi hade verkligen en trevlig kväll. Skulle gärna vilja gör om det!
Det var lite svårt ibörjan hur man skulle stå och röra sog framför kameran, men hon som fotade var bra och jag är jätte nöjd med mina bilder:) Men det är ganska dyrt, ju fler bilder man köper desto billigare blir det, men det är värt det om man hittar många fina bilder såklart. Här är iaf några bilder från den kvällen

Vad tycks om dem?


 

 
  

Må gott, Puss & Kram!


 



Kommentarer
Skrivet av: Annika

Ja det var ju jättefina bilder :)
Håret var också knaonfint!
Ha det bra!

2008-06-04 @ 10:03:32
Skrivet av: Karin

Gud vilka fina bilder! :-)
Tyvärr kan jag inte ta del av studion med tanke på att jag bor där här nere.

Puss kram

2008-06-04 @ 17:10:01
Skrivet av: Mamma

Bilderna är jätte fina men jag har ju alla är hemma och kan titta på dom när jag vill.
Puss och kram

2008-06-04 @ 19:21:09
Skrivet av: Remimargit

NICE AND WONDERFUL SITE

2009-01-26 @ 08:34:17
Blogg/hemsida: http://remimargit.myblog.de

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0