Full fart igen

Hej!

Ja så var det full fart igen på dagiset:) Känns ok ändå tiden går ju framåt iaf. Men det var ganska busiga en del idag, hihi.

Nu har vi prices kommit hem från simhallen, det var skönt att simma lite:) Men gud vilket tråkigt väder det har varit idag och kallt är det igen, Burr!
Och sista deltävlingen i mellofesten har varit nu med, och det blev ju Charlotte och Linda som gick vidare, Nordman var förvånadsvärt bra tyckte jag bättre än förra gången han var med och sen kom ju Sibel till andra chansen det var bra det med. Jag hoppas att Nordman går vidare på lördag till finalen:)

Ihelgen som var var vi i ullared, köpte massor, men det var bara bra saker;) Hihi. Mkt bra trosor och strumpor och bh:ar för bara 50 kr, det ni:) Hihi. Men vi glömde bort en del saker som vi hade skrivit på en lapp, men vi tappade bort den bland alla varor, hehe, så jag vill åka dit igen;) Vi får väl se!
Hotelet var mysigt med litet, men ok. Hotelfrukosten den ni mums säger jag bara den skulle ni varit med och käkat:)

Denna helgen ska vi på barnkalaset som inte blev av för två veckor sen för kille var sjuk, det ska bli kul och spännande, återkommer hur det var där senare, Sen undrar jag Maud när ni kommer och hälsar på oss slå en pling om det vet jag:) nu ska vi käka mackor:)

Må gott!
Puss & Kram!


Kommentarer
Skrivet av: Ida

aa okej... jo det är ju H&M ju hehe samma över hela världen
Ja precis... I new york ( manhattan) finns det ju 1000 gånger bätte kläder än i mallen! Men som sagt kläderna i mallet funkar och är helt ok och lite billigare =)
Jaaså okej.. låter som en bra ide det.. NYC e ju helt fantastiskt...=)

2008-03-05 @ 15:39:03
Blogg/hemsida: http://idaellinorh.blogg.se
Skrivet av: Maud

Hejsan Emma...

Ja vi kommer inte Ronny har en ledig helg i slutet av Mars o då jkan vi inte komma..
Vi får titta på en helg längre fram..Ja har haft mycket o göra med allt det här med a-kassan o det så jag har glömt bort o ringa till dej..Hör av mej någon dag...Kram på dej..

2008-03-07 @ 09:16:41
Skrivet av: Rikardanneli

Your site and you will reach the big successes, thank, it was interesting.

2009-01-19 @ 09:40:52
Blogg/hemsida: http://rikardanneli.20six.fr

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0