Snart helg

Hejhej!

Jag har inte så mkt att berätta nu så lägger ut lite bilder som jag har tagit på sista tiden istället, hoppas det är ok!? hihi

image192
Denna köpte vi i jönköping på gallerix, visst är den fin? de tycker jag! Hänger vid sängen:)

image193
Här är från berget bakom vårat hus, en kväll när jag gick prommenad med Jennie

image194
Här har jag plattat hårt :)

     
Denna bakade potatisen åt jag innan Mamma och Jag skulle gå på revyn, Mmmm, det måste vi göra om det besöket Mamma!!

Ja det var lite goa bilder:) Nu är det snart fredag igen, imorgon ska vi gå upp på berget här bakom huset är med barnen, jag har bakat kakor idag så vi ska fika där uppe imorgon, det ska bli riktigt mysigt!

Nu blir det snart du blir vad du äter:)

Må gott!
Puss & Kram!


Kommentarer
Skrivet av: Moster

Hejsan se gårdagens inlägg..Kram..

2008-03-07 @ 09:19:09
Skrivet av: Jeanette

Fina bilder, Jag trodde det var typiska husdjur i Vaxholm.
Nu
åker vi till Gran Canaria i morgon. Förhoppningsvis är det vår, när vi kommer hem.
Ha en trevlig helg. Pappa hälsar.

2008-03-07 @ 22:13:09

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0