Bästa morbron!

Hejhej!

Idag på jobbet s¨ringe blommsteraffären här i Vaxholm till mig och sa att jag hade ett blommogram och undrade när jag kunde ta imot det, tyvärr så fick jag stänga idag så jag skulle inte vara hemma förren vid sex ungefär, då frågade hon om de kunde ställe blommorna utanför dörren och det gick jätte bra sa jag!

Men jag började ju såklart undra vem som hade skickat blommor till mig, vi firade ju en månad som förlovade igår så jag tänkte att de kan ju vara något med det:) Jag tänkte och tänkte och det kom upp så många människor som kunde ha gjort det, men jag hade inte tänkt på dem som hade skickat blommorna! Det var min morbror med tjej som hade skickat dem och grattade till förlovningen så till förlovningen var det ju!

Jag blev jätte glad och förvånad att han skickade blommor inte likt honom men jätte gulligt!

Fina va?!

Nu har Jennie kommit och vi ska käka lite mat, vad har ni för er en onsdagskväll??

Må gott!
Puss & Kram!



Kommentarer
Skrivet av: Linn

Jag skulle ju haft besök, men vissa behagar ju inte komma utan ställer in ett par timmar innan för typ fjärde gången. Är väldigt besviken. Mumsar choklad i min ensamhet och hoppas på nåt bra på tv.

Längtar tills imorrn!

Puss

2008-09-17 @ 18:44:32
Blogg/hemsida: http://linnkarlen.blogg.se/
Skrivet av: Charlotte

Fredag=tävlingstajm på charlotte.nu! Välj färg - vill du vinna det blå eller gröna paketet? Trevlig helg!

2008-09-19 @ 16:17:42
Blogg/hemsida: http://www.charlotte.nu

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0