Jag har vunnit!

Hejhej!

Snart är det idol igen kul kul!!!

Men först ett snabbt inlägg. Jag har vunnit på en blogg tävling såg jag igår blev överlycklig skuttade runt här hemma som ett litet barn och sa "jag har vunnit jag har vunnit!" Så fort jag har fått mitt pris så fotar jag och lägger ut så får ni se!

Imorgon ska vi åka till Åke gosen! Ska bli trevligt och snart är det lördag som jag har längtat, då ska vi spendera dagen på Ikea och kolla in Abalone dots på Mediamark i kungens kurva!!


Hoppas Åke är gladare än så här imorgon när vi kommer:)

Må gott!
Puss & Kram!


Kommentarer
Skrivet av: Fru Evelina

åhå vilken liten sötnos!!



ikea låter med roligt =)



kram

2008-09-24 @ 20:58:53
Blogg/hemsida: http://evelinas.blogg.se/
Skrivet av: Louise - Sveriges största au pair blogg

Hahaha hur har du fått tag på killen ifrån Järpås??



Vi får se vilken halloween kostym det blir...ska prova lite mera i helgen.



Kramar Louise

2008-09-25 @ 02:40:11
Blogg/hemsida: http://louisesa.blogg.se/
Skrivet av: Fru Evelina

vi åker till syster i ljungby nästa fredag, och sen på lördagen sover vi hos pappa som bor utanför hestra.



hoppas du haft en bra dag!



kram

2008-09-25 @ 18:23:31
Blogg/hemsida: http://evelinas.blogg.se/
Skrivet av: Jeanette

Vilket litet charmtroll Åke är!

Du verkar ha fullt schema jämt. Ha en bra dag på IKEA, och Grattis till vinsten!

2008-09-25 @ 22:21:36
Skrivet av: Jeanette

Vilket litet charmtroll Åke är!

Du verkar ha fullt schema jämt. Ha en bra dag på IKEA, och Grattis till vinsten!

2008-09-25 @ 22:22:22

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0