Läkande massage

Go kväll!

Hoppas allt är bra med er där ute i Sveriges land. Här är det bra men jag känner mig lite förkyld, alla barnen håller också på att bli sjuka, alla är grininga, men kan man bil något annat i detta väder, fy vad hemskt, allt gick bara så snabbt och sen var sommaren borta, Poff!

Men jag har en sån bra bok, jag hittade den på coop i förrgår, har lånta den av en arbetskamrat innan men så hittade jag den själv, blev så glad, det handlar om zonterapi och massa andra hjälp och lindring när man känner sig sjuk eller har ont någonstans. Så har sutiut och kollat i den nu lite, hoppas att det hjälper nu med då!
 

Nu ska jag kolla in andra bloggar, ha en trevlig kväll!
Må gott
Puss & Kram


Må gott!
Puss & Kram


Kommentarer
Skrivet av: Caisa

SVAR: asså det är typ chips i den :s inte det godaste enligt mig :P

2008-09-10 @ 19:32:30
Blogg/hemsida: http://caisaj.blogg.se/
Skrivet av: mie

man måste tyvärr bli värvad av mig. Men de kommer kanske en design snart där man inte behöver göra något ;) håll utkik.

2008-09-10 @ 21:58:38
Blogg/hemsida: http://memie.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0