Halv glad Emma

Hejhej!

Ja så var bomben släppt, hur vi ska jobba i höst. Är både nöjd och missnöjd, kommer att få jobba med den som jag verkligen inte kommer översens med, jobbade med henne under mitt första år i arbetslivet...... Vill inte må så dåligt igen.  Sen kommer jag få andra runt mig som jag gillar:) Men man ska ju inte dra för snabba slutsatter, det kan ju ändras, så vi får väl se......
Men det jag känner mig ledsen över nu är att jag inte kommer att få jobba med min kära arbetskamrat Lotta, vet inte om du läser detta men du har betyd otroligt mycket för mig under det hära året som du och jag har fått ihop, jag har utvecklas massor och det är pågrund av dig, Lotta! Men vi kommer ju att jobba i samma hus iaf. :)
"Vi måste iaf ha ett avskeds kalas nu;)"

Nu till något roligare, tänkte ju berätta om föreläsningen som vi var på igår, men jag orkar inte det, kom hem för en timme sen och har prices ätit upp nu ska jag lägga mig är helt slut, och har haft ont i huvudet i två dagar nu, vad kan det vara?? Någon som kan komma på något bra!?
Längtar nu iaf till helgen, på lördag händer det mkt och på söndag ska vi ju på lakrisfestival eller vad det nu heter:) Ska bli väldigt trevligt, sen på lördag efter teatern ska vi äta på mongoligen:) Så nu ser vi mot ljusare tider, det är ju långt kvar tills hösten!

Avslutar med en bild på majblomman som jag fick av Jonas igår!

Sov gott
Må gott, Puss & Kram!


Kommentarer
Skrivet av: Lotta

Emma, inte behöver vi ha avskedskalas heller, vi kommer ju att ses varje dag, nästan!!! Vi kanske kan gå ut och äta en liten bit mat allihop på Granen innan sommaren tar vid, vad tycker du? Sen vet du att jag fortfarande är din extramamma på jobbet, det vet du.Men det bästa är att ditt självförtroende som kollega har vuxit under året och du har fått mer skinn på näsan, kan mer och vet mer. Sov nu så gott, själv ska jag pyssla om min lille Janne och klia honom på ryggen han behöver det eftersom han är väldigt trött. Vi ses imorgon. Kram Lotta

2009-04-22 @ 22:09:12
Skrivet av: [ Erika's Viktresa ] -21kg! Före&Efter bilder ute nu!

Fy att jobba med en person man ej gillar. Förstår hur du känner. Va likadant för mig en sommar. Fy! Men det gick.



Klart jag svarar. Dock inte alla, då hade ja ej vart klar än :P haha!



Ha det gott och sov gott. Kram!

2009-04-22 @ 22:09:40
Blogg/hemsida: http://lifeabouterika.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

Emma, inte behöver vi ha avskedskalas heller, vi kommer ju att ses varje dag, nästan!!! Vi kanske kan gå ut och äta en liten bit mat allihop på Granen innan sommaren tar vid, vad tycker du? Sen vet du att jag fortfarande är din extramamma på jobbet, det vet du.Men det bästa är att ditt självförtroende som kollega har vuxit under året och du har fått mer skinn på näsan, kan mer och vet mer. Sov nu så gott, själv ska jag pyssla om min lille Janne och klia honom på ryggen han behöver det eftersom han är väldigt trött. Vi ses imorgon. Kram Lotta

2009-04-22 @ 22:11:20
Skrivet av: Lotta

Emma, vi ska inte ha någon avskedsfest men däremot kan vi på Granen kanske gå ut och äta innan sommaren börjar, vad tycker du? Det kommer bli så bra för dej eftersom Maria finns och framförallt för att du själv har utvecklats i din yrkesroll under året som gått. Dessutom kan du säga vad du tycker och nu för tiden dessutom på ett pedagogiskt sätt, du har vuxit! Sov nu så gott själv ska jag krama lite på Janne, han är jättetrött. Ha det bra, vi ses imorgon kram Lotta

2009-04-22 @ 22:22:36
Skrivet av: Anonym

Emma, vi ska inte ha någon avskedsfest men däremot kan vi på Granen kanske gå ut och äta innan sommaren börjar, vad tycker du? Det kommer bli så bra för dej eftersom Maria finns och framförallt för att du själv har utvecklats i din yrkesroll under året som gått. Dessutom kan du säga vad du tycker och nu för tiden dessutom på ett pedagogiskt sätt, du har vuxit! Sov nu så gott själv ska jag krama lite på Janne, han är jättetrött. Ha det bra, vi ses imorgon kram Lotta

2009-04-22 @ 22:24:04
Skrivet av: Lotta

Shit vad många inlägg det blev, men bättre med några för många än inga alls. Kramiz Lotta

2009-04-22 @ 22:26:15
Skrivet av: Anonym

Shit vad många inlägg det blev, men bättre med några för många än inga alls. Kramiz Lotta

2009-04-22 @ 22:27:01
Skrivet av: Anonym

Shit vad många inlägg det blev, men bättre med några för många än inga alls. Kramiz Lotta

2009-04-22 @ 22:28:08
Skrivet av: Lotta

Shit vad många inlägg, men bättre med för många än inget alls! Kramiz Lotta

2009-04-22 @ 22:32:12
Skrivet av: Susanna

Jobbigt att du måste jobba med en person du inte kommer överens med, men ibland måste man det, tyvärr.. Jag ska strax cykla iväg och jobba.. Vad gör du idag? :) Kram

2009-04-23 @ 07:03:08
Blogg/hemsida: http://susanna1987.blogg.se/
Skrivet av: Fru Evelina

åh vad trist! förstår hur du känner för det är otroligt viktigt att man trivs med de man jobbar med!

du kan inte prata med chefen eller den som har hand om det?



kram

2009-04-23 @ 08:37:08
Blogg/hemsida: http://evelinas.blogg.se/
Skrivet av: Susanna

Åh, vad mysigt :)

Jag ska jobba i helgen, sen ska jag nog med syrran till stan :) Själv?

Kram

2009-04-23 @ 20:35:34
Blogg/hemsida: http://susanna1987.blogg.se/
Skrivet av: Louise - Sveriges största au pair blogg

Allt är bara bra hos mig, hur är det själv?

Jag tror kanske huvudvärken beror på att du har tänkt mycket på vem du ska jobba med i framtiden, nu vet du och även om det inte var det bästa så släppte alla spänningarna...

Många ändras också i kroppen på den här tiden på året, så det kan vara det också.



Inga planer för helgen än men imorgon ska jag gå på bio med hrm...någon...och se Boat that Rocked.



Jo de känns jättebra att åka iväg. Men samtidigt har jag Emma och många nya, jättegoa människor som jag har lärt känna under två månader.

Men i slutet av maj, då jag åker, så kommer de nog kännas bra ändå.



Vad har du för planer de närmsta tiden då?

Kramar Louise

2009-04-23 @ 22:02:06
Blogg/hemsida: http://louisesa.blogg.se/
Skrivet av: Therese

Hej Där!

Haha, ja, lite småroliga..! Barnen va så imponerade över att man kunde fota "bort" näsan.:! Hehe..!

Helgen, ja, jag ska sälja korv i Arninge på lördag, sen ska ja tvätta och sånt tråk på söndag..!

Vad ska du/ni hitta på?

Ha det toppen! Kram Therese

2009-04-23 @ 22:04:31
Blogg/hemsida: http://tessi10.blogg.se/
Skrivet av: Danijela

Ha en trevlig helg ;)

2009-04-24 @ 17:42:08
Blogg/hemsida: http://danijelaandric.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0