Kvällen igår!

Hej hej!

Igår var vi ju och spelade laserdome och käkade gott på kina muren:)
Det var en riktig trevlig kväll, fast jag kom sist, men någon måste väl göra det med, jag hördes mest iaf, Fan Stephen skrämde mig flera gånger:)
 
Hela gänget (utom jag, jag fotar ju, hehe)
Andra bilden är så snygg bakgrund håller ni med?:)

En del av oss åkte hem efter resturange besöket, en del stannade kvar i krogarnas mingel, Hoppas ni har kommit hem nu, hehe;) (för när jag pratade för ca 1,5 timme sen var de inte hemma än) ;)

Idag skulle en gammal studiekompis komma, men de hade för mkt inplanerat, hoppas de kommer en annan dag:)
Så vi har haft en skön lördag, man hinner med mkt på en sån här dag iaf:)

Hoppas ni har en skön helg!?
Nu blir de snart Robinson!
Må gott, Puss & Kram!


Kommentarer
Skrivet av: Elin - Design&Makeup

sv: Kan tyvärr inte ändra texten på headern eftersom det är en bild.

2009-04-04 @ 19:30:54
Blogg/hemsida: http://designandmakeup.se
Skrivet av: Louise - Sveriges största au pair blogg

Jo de är bara bra. Lite trött efter fest igår och magont...och förkyld. Men Hey...det har man överlevt förut!

Hur är det med dig då?



I påsk blir det nog fest på lördag. Annars inga planer.

Vad har du för planer då?

Kramar Louise

2009-04-05 @ 20:12:39
Blogg/hemsida: http://louisesa.blogg.se/
Skrivet av: Maud

Hejsan...

Är allt bra???

Här hemma händer det grejer..Nytt kök...

Kram

2009-04-06 @ 17:56:12

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0