Laserdome!!!

Hej!!
Ja nu är väl våren här för att stanna får man hoppas!?!
Det är nu man njuter av att man jobbar på dagis;) Det är så skönt med att få frisk luft och sol på sig, det bästa just  nu!
Hoppas eran vecka har börjat bra? det har min vad ska man klaga på när vädret är så här liksom:)?

På fredag ska jag, Jonas och några av mina arbetskamrater köra laserdome inne i stan, det ska bli riktigt kul, har spelat det en gång förut:) Sen ska vi äta någonstans efteråt får se vad det blir!

Imorgon ska jag ju gå hem från jobbet, får inte glömma att ta ett par behagligare skor än stövlar imorgon bara:) Ska bli riktigt skönt, ser fram emot det:) Ska ta med kameran så kanske man kan få några fina vårfoton, men måste nog skaffa mig en liten mindre kamera med, är inne på en rosa, (såklart) men det kostar ju en del och så mkt jag vill ha nu och mkt man ska spara till, men vi får se, funderar på att fixa klipp/färg tid med snart, Har ni några bra förslag hur jag ska klippa och färga det??
På tal om skönhets grejer, så för några veckor sen så bad jag Elin göra en sminkguide och här är resultatet, om ni vill att Elin gör en sminkgudie skicka iväg en kommentar:)

Nu ska jag snart se på du blir vad du äter!

Må gott, Puss & Kram!

P.s jo just det måste bara nämna en sak, I tisdags så var vi ute i skogen med barnen, och då hittade vi en pinne som stod upp som en stående mikrofon, barnen började sjunga med Lotta min kollega. Jag satte på musik på min mobil och satte på Alcazars nya låt från melodifestivalen, Lotta börjar sjunga "Say good night, mmm"
Jag reagerar och säger, men Lotta vad sjunger du??
Vadå säger hon....
Du sjunger ju fel, det är "Stay the night" Haha
Ja, ja jag har inte koll säger Lotta och skrattar vidare:)
Det är så roligt att lyssna på folk när de sjunger fel, jag gör det med;)
Har ni någon roligt minne när någon sjunger fel?:)

Nej nu säger jag tack och hej för idag
Puss!


Kommentarer
Skrivet av: Linn

Say good night var ju lite fyndigt :)

Blir lite inspirerad att gå ut och fota lite nu jag också, men för tillfället är det matte som gäller - blä! Men snart är prov nr 2 avklarat.

Var på plastparty hos din mor igår - fräck liten mojäng du beställt :)

Puss

2009-04-01 @ 20:33:57
Skrivet av: Lotta

Ja, ja Emma tänk på att jag snart är pensionär......

Kolla mejlen jag har skickat mitt lilla förslag, vi ses i morgon.

Kram Lotta

2009-04-01 @ 20:35:32
Skrivet av: Anonym

Ja, ja Emma tänk på att jag snart är pensionär......

Kolla mejlen jag har skickat mitt lilla förslag, vi ses i morgon.

Kram Lotta

2009-04-01 @ 20:36:50
Skrivet av: Elin - Design&Makeup

Nej vad gulligt av dig, tack!!! :D

2009-04-01 @ 22:06:54
Blogg/hemsida: http://designandmakeup.se
Skrivet av: Maud

Onsdag den 1/4-2009



Hoppas allt é bra med dig..Blivit lurad idag???

I VT hade det kommit (i havet) in flaskor med Wiskey som var från 1800-talet det du ...ute vid Skanvik Jo först gick jag på det men jag kom på det ganska så snart.....Kram

2009-04-02 @ 00:24:14

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0