På tåget på Valborgsmässoafton:)

Hej!
Hoppas ni har en trevlig Valborg? Vi sitter på tåget nu till Lidköping och imorgon åker vi till danmark, de ska bli så skönt att komma iväg:) Sen har man ju en födelsedag att fira på lördag;)
Vi har prices käkat en räksmörgås, mums,

nu täntke vi kanske se på ett avsnitt av tre kronor, såg ni där det gick på tv:n förr? Det var en bra serie, föruto Sten Frisk....

Muffisarna blev uppskattade, barnen gillade dem även fröknarna, och jag fick presenter, Av Maria fick jag en snygg disktrasa och en påshängare:) Tack!
Och sen av dagisbarnen+fröknarna fick jag ett guldigt diadem, vi har en födelsedags låda på dagiset med olika presenter i och så hade barnen fått välja en till mig och då hade en tjej sagt att jag skulle ha de diademet, för de som jag hade innan hade gått sönder, det var gulligt tänk av henne:) Sen fick jag tre ROSA ballonger, och 20 Kr av Lotta som jag skulle köpa något fin för på båten, får se vad det blir;)
 

Nej nu ska vi kolla lite här! Kommer att skriva lite under resans gång, men det kostar en del att ladda upp bilder så det kommer att komma när jag kommer hem:)

Må gott, Puss & Kram!
P.s grattis kungen;)


Kommentarer
Skrivet av: Linn

Fina ballonger - hoppas ni får trevligt i Danmark!

2009-05-01 @ 02:32:53

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0