Trevlig helg inlägg!

Go kväll!

Tänkte bara passa på innan vi ska sova här, säga trevlig helg till min kära läsare, roligt att det är många som läser:) Hoppas ni stannar kvar:)?
Så ja så var det fredag snart lördag, då ska jag till frisören, ska bli så skönt att få skämma bort sig, och som det ser ut nu blir der nog en liten vandring i stan med, ska iaf till hötorget om jag hinner innan de stänger, ska till frisören vid ett, sen kunde det ta upp mot tre timmar!. Så får se om jag hinner till hötorget.

Ikväll har vi bakat pizza, blev ganska god skulle ha haft mera tomatsås, men man lär sig av sina misstag:) Sen har vi kollat på talang, såg ni killarna som dansade knäckebrödsdansen, vad säger ni om det??:) jag gillar det, vilken talang;) hehe!
 


Just det en annan ska på tal om Tv, snart är det dags för Eurovision Song Contest och Malena, Heja,heja, hur tror ni det kommer att gå? Jag hoppas hon går vidare till finalen, men det tror jag hon är ju unik och har en bra låt!:)

Nej nu ska vi sova, Ha en trevlig helg
Må gott, Sov gott, Puss & Kram!


Kommentarer
Skrivet av: Susanna

Tack så mkt :)

Filmen var jättebra, fick både skratt och tårar :)

Okej, bestämt dig för frisyr? :)

2009-04-18 @ 11:06:37
Blogg/hemsida: http://susanna1987.blogg.se/
Skrivet av: Karin

Det är bara fint här! hoppas det är bra med dig och jonas med! måste se till o ses snart! jag saknar dig massvis! det ska du veta!



hoppas håret blev snyggt! :-)

puss kram

2009-04-18 @ 17:44:35
Blogg/hemsida: http://tusenbiitar.blogg.se/
Skrivet av: AMANDA FALK

mums vad gott det ser ut ;-)

Ha en fortsatt härlig lördag!

2009-04-18 @ 18:35:55
Blogg/hemsida: http://amandajosefine.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0