Lotta slut för sommaren:(!

Ja nu är Lotta på liseberg är slut för denna sommaren och sesongen:( Hoppas det kommer tillbaka för trots att det var blä när vi var där så vill jag ha tillbaka det:)!! Kan ju vara bättre nästa gång;)!

Och sommaren är väl slut för många nu, många som börjat jobba idag kanske?? Jag har ju jobbat en vecka....
Men sommaren behöver ju inte var slut för det många barn har väl inte börjat skolan än, den börjar väl sent i år? Men om man allt förmodat har börjat jobbat och vill njuta av de sista sommardagarna, så är mitt tips att ta vara på de dagarna/eftermiddagarna man har tillsammans med nära och kära och hitta på något kul, åka och bada, ta en glass nere i stan, ät ute, eller bara njuta av solen på balkongen! det gör mkt, tro mig, det är det som får oss att njuta de sista dagarna av sommaren:)

Jag är ganska glad att jag inte jobbar på helgerna, då kan man hitta på mkt saker!! Vi har ju våran förlovingsdag att se fram emot denna helg, vet inte vad vi ska göra än, vi funderar, men på lördag ska vi ju ev gå på diggelo, hoppas hoppas, håller tummarna att det slår in:) då får man träffa Alexandra igen med:)!! Sen vet jag inte, vi pratar om bio,
har ni något förslag som man kan göra:)?? Det är på söndag som vi ska fira det:)!

Sov gott, Må gott, Puss & Kram!


Kommentarer
Skrivet av: Michaela

Sv: Jaha okej vad mysigt :D



Jag bor i Luleå :P Ja, knappt man orkar dricka upp så mycket :O

2009-08-10 @ 21:52:35
Blogg/hemsida: http://miccisd.blogg.se/
Skrivet av: Linn

Mums, nu har jag ätit upp hela paketet med vindruvor :)



Jag ska bo på Hotell Amaranten som ligger på Kungsholmen, men bara en natt, sen blir det Tollare folkhögskola igen!

Skickade kortet idag så du bör ha det imorrn.

Puss

2009-08-10 @ 22:00:42
Blogg/hemsida: http://linnkarlen.blogg.se/
Skrivet av: Linda - Livet är rosa!

Åk på någon mysig utflykt över dagen =).

2009-08-10 @ 22:06:32
Blogg/hemsida: http://peassyster.blogg.se/
Skrivet av: Linda - ndaiL

Jo, jag har sett alla utom den nyaste!

2009-08-10 @ 23:08:48
Blogg/hemsida: http://ndail.blogg.se/
Skrivet av: Linda - ndaiL

jag missade det :S

2009-08-11 @ 06:33:16
Blogg/hemsida: http://ndail.blogg.se/
Skrivet av: Moster

Varför inte bjuda din käraste på hemmagjord mat..tre rätters ..och sitta på eran balkong och njuta och glöm inte att köpa en ros...Kram

2009-08-11 @ 11:39:05
Skrivet av: Lotta

Ja du Emma, vad ska ni hitta på??? Ta er till Hasseludden och lev japanskt för en dag, har hört att det är populärt!!! Annars åk till Gimo Herrgård, övernattning med 3 rätters middag, smaskigt! Lite massage kanske, ja av en massös naturligtvis. Men det viktigaste är att varje dag ska vara speciell oavsett om det är förlovningsdag eller inte. Kram Lotta o Janne

2009-08-11 @ 22:49:46

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0