Julkalender!!!

Go kväll!

1 december, det är inte klokt av tiden går...
Idag har jag tagit fram min chokladkalender och the body shops kalender,(ja jag vet att jag är 23 år, men jag kommer alltid ha julkalendrar, hihi sån är jag). Köpte body shops kalender när mamma var här ville ha den dyraste men den var slut så fick nöja mig med den billigaste, men det är nog härliga produkter i den med:)


Nu ska jag se klart på desperate housewife och sen innan sängen se på julkalendern, och se om den är något att ha, förra årets var ju bara skit, tacka vet jag Sunes jul och mysteriet på greveholm:)
Vad gillade ni för julkalendrar??

Må gott, Puss & Kram!



Kommentarer
Skrivet av: Alexandra

sv: Härligt!! Ja, Sunes jul är sannerligen bra. Vi har de på dvd.. och jag sitter fortfarande och skrattar.

2009-12-01 @ 23:17:12
Blogg/hemsida: http://cleopatravii.blogg.se/
Skrivet av: Kashaya

Åh vad avundsjuk jag är, vill också ha en Body shop kalender!



Hoppas du haft en fin första december.=)

2009-12-01 @ 23:21:09
Blogg/hemsida: http://kashaysblogg.blogspot.com/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0