Mitt 2009

 

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja massor av saker, upplevt finalen av melodifestivalen LIVE, åkt bussresa till Frankrike, vågat ta upp saker på jobbet jag inte trivs med, bokat en resa till New York alldeles själv, eller ja själv blir det ju inte sen för Linn kommer ju ditJ Tagit av mig min förlovnings ring…
2. Vad önskar du att du gjort mer? Fått upp ögonen över mitt förhållande, och kämpat mer för de…
3. Vad önskar du att du gjort mindre?
småtjaffsat med nära och kära
4. Vilken del av 2009 var bäst? Första eller andra halvan? Den första absolute!
5. Hur tror du 2010 blir i sin helhet? Hoppas på att de blir bättre än hösten 2009.
6. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja
7. Dog någon som stod dig nära? Nej som tur är! Fy de är hemskt…
8. Vilka länder besökte du? Danmark på minisemster med Jonas syskon och föräldrar, Frankrike- kärleksresa med Jonas, vilka minnen
9. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Kärlek (under hösten…)
10. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 29 sep tyvärr….
11. Vad var din största framgång 2009? Att våga ta konflikter på jobbet med såna som jag har svårt att arbeta med!
12. Har du varit sjuk eller skadat dig? Nej inte något allvarligt. Jag halkade nu när jag var hemma hos mamma när jag var ute och gick, gills det;)?
13. Bästa köpet? Disneyjul kulorna från Disneyland i sommras:)
14. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder, mat;)
15. Gjorde någonting dig riktigt glad? Att få vara frisk och lycklig!
16. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
New Love in Town med Europé
La voix med Marlena Ernman, sen finns de många andra låtar som jag kommer minnas men dessa två väcker starka känslor.
17. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare, men hösten blev en jobbig period, men kämpade mig igenom den med.
18. Blev du kär i år? Jag var redan kär när 2009 började
19. Favoritprogram på TV? Desperate Housewife, unga mödrar, MELODIFESTIVALEN!!!
20. Bästa boken du läste i år? Räknas barnböcker;)?
21. Största musikaliska ögonblick? När Marlena vinner Melodifestivalen, den känslan går inte att beskriva!
22. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Glad grattishälsningar!
23. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Firade min 23:e födelsedag med uppvaktning av Åke i Danmark;)
24. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Att fått bilda en liten familj…
25. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Mkt ROSA
26. Vad fick dig att må bra? Jonas såklart, även de som har hänt mellan oss under hösten, och mina kära vänner som verkligen finns där för en, TACK!
27. Vilken kändisträff var mäktigast? Å de finns så många, Men att få följa med hela Cock Along var häftigt och naturligtviss träffa Gordon:)
28. De bästa nya människorna du träffade? Jag fick lära känna Alexandra Liljekvist! Fick bättre kontakt med Denise och Fia på jobbet, de var en lycka;)

Sammanfattning- det har varit ett händelserikt år och inte trodde jag att de skulle sluta så här, men jag har verkligen lärt mig något de senaste månaderna… Livet kan verkligen förändras på ett par sekunder… Jag trodde att 2009 skulle blivit vårat år ett kärleks år med kanske en lite familj, men de blev något annat. Men nu ser jag framåt och hoppas på att 2010 blir ett bättre år, jag lämnar 00 decenniumet bakom mig och blickar framåt, 2010 blir mitt år ♥

Tack alla ni som följt mig under 2009 hoppas ni hänger på 2010 med♥
GOTT NYTT 2010!!:)

Nu blir mys med vänner och god mat och väntar in 2010!
Må gott Puss & Kram


 

 



Kommentarer
Skrivet av: Linn

Jag ar fortfarande avis pa att du traffat Gordon, hehe! Hoppas ni haft en fin nyarsafton och att du far en fin start pa aret. Jag kunde tyvarr inte tjatta forut, hade fullt upp att forsoka prata med min familj pa skype.



Ta hand om dig vannen!

Kram

2009-12-31 @ 23:29:30
Skrivet av: Helena

Sv: Min jul har varit bra :)

Som du säger det låter som du har varit med om mycket året som gått :)



Kram

2010-01-02 @ 00:54:45
Blogg/hemsida: http://heea.blogg.se/
Skrivet av: Kashaya

Hoppas du fått en fin början på det nya året och att 2010 blir bättre än slutet av 2009-

2010-01-02 @ 02:23:29
Blogg/hemsida: http://kashaysblogg.blogspot.com
Skrivet av: 18åriga Fru Sofia - i väntan på bebis

det verkar ju sammanfattningsvis varit ett bra år ändå, allting kan ju inte gå bra så ^^

2010-01-02 @ 10:53:09
Blogg/hemsida: http://frusofia.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0