Snö, snö. snö!!!


Go kväll!

Vad mkt snö det är här nu, jätte kul, iaf för barnen på dagiset, och fröknarna med;)
Men nu tycker jag att det kan stanna med snö, tänk att all snö ska smälta bort sen också, fy det är så tråkigt med allt slask, Huuu!!

Men nu är det fint, så man får ta vara på snön:)
Jonas var hos mig i helgen, det var skönt att träffas, vi hade riktigt trevliga och mysiga dagar, bytte julklappar, åt på resturange, pratade om livet, skrattade och bara var:)

Nu en ny vecka julveckan.. Åker hemåt till hemstaden på onsdag kväll, på torsdag julafton firas hemma hos mormor som alltid... Tycker att själva julafton är ganska sådär... samma sak varje år, jag gillar mest allt som är innan alla förberedelser, men denna julen blev det inte mkt sånt för mig, men fick upp min julgran iaf, kommer bild på de,
 gissa vad som hänger mest i den;)?

Nu ska jag sova iaf, imorgon jobb igen, skönt med lite ledigt sen! ända till den 11 jan!

Sov gott, må gott, Puss & Kram!



Kommentarer
Skrivet av: Linn

Jag tror att du har rosa julgranskulor i granen och kulor med seriefigurer pa =)

Kul att lasa vad du gor om dagarna och se en bild pa snon darhemma, alla har ar sa nyfikna pa hur snon ser ut!

Harligt med langledigt, det blir inte mycket ledigt for min del, men nu ska vi ta en svang till Starbucks!

Hasta luego, vi hors!

Puss

2009-12-22 @ 02:52:14
Skrivet av: sara

Hejsan!

Allt bra? :)

2009-12-22 @ 13:08:36
Blogg/hemsida: http://hejffin.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0