Svaren!

Här kommer svaren från min frågestund:)

Har du alltid velat jobba på dagis?
Svar- Nja, jag har alltid velat jobba med barn. På gymnasiet ville jag jobba på dagis, men efter all praktik på dagis tröttnade jag. Så efter gymnasiet så började jag läsa till fritidsledare, och jag kännde att jag kommit rätt:)  När min pojkvän fick jobb här uppe i Vaxholm, så gjorde jag min praktik här uppe på en skola, men även några dagar på dagis, och sen sökde jag jobb där, och nu har jag snart jobbat där i 2 år. Men skulle gärna vilja öppna ett café någon gång!

Har du nån idol?
Svar- Lena Ph gillar jag, Men ingen som jag gillar mega mkt, men där emot gillar jag att träffa kändisar
(men det har ni väl märkt, hehe)

Var ser du dig själv om 10 år?
Svar- Oj, vilken svår fråga, då är jag nästan 33år,  jag hoppas att jag lever lyckligt med Jonas, såklart;) Med två barn, ett fint hus, kanske radhus. Vart vi bor har jag ingen anning om, trivs ganska bra här uppe i Vaxholm, men även min hemstad Västervik är vacker. Jag vet iaf att jag vill bo nära havet! Jag hoppas att jag inte jobbar kvar på samma jobb, eller isof ska jag ha jobbat på andra ställen imellan:) Vi får väl se om lyckan slår in;)
 
Vilken är din största dröm/önskan?
Svar- Att jag får leva ett friskt och härligt liv! att jag kan få barn, det är en av mina största rädslor att inte kunna få barn.....
Öppna ett café:)

Vilket är ditt bästa minne?
Svar- Oj, har fått uppleva så mkt i mitt liv, det går inte att säga bara ett minne!
här kommer några,
Att få vara med om scouternas största läger i Sverige
Att få kontakt med min pappa
Att få resa till USA
Att förlova sig
Ett väldigt starkt minne från när jag var mindre handlar om en kändis, nämligen Lasse Berghagen:) När Mamma och jag var uppe i Stockholm en sommar hos mammas kompis, så var vi på allsång på skansen, och min favo idol då var Lasse, och vi köpte en skiva med hans sånger, och jag ville så gärna ha den signerad, så mamma frågade damen vi köpte skivan av om det kunde vara möjligt. Hon gick för att kolla och kom tillbaka utan någon Lasse, nej tänkte jag, men damen sa att jag fick följa med in bakom scenen, Och där stod han Lasse, Jag blev så glad och lycklig, det levde jag länge på:)

Vilka är dina favoritbloggar?
Svar-
Evelina, Skriver om sitt liv som ung och gift, har prices flyttat:)
Sofia, Skriver om sina förberedelser till sitt giftemål
Solli, Skriver om sitt liv, och gör skit snygga kollage
Louise, Skriver om livet som au-pair, men åker snart hem till Sverige, då ska vi ses! Trevligt!
Maria, Jonas syster, Skriver om livet som nybliven mamma
Bella, Ja här behöver jag inte skriva så mkt, ni vet ju vem hon är och vad hon gör

Vad du läste på gymnasiet då?
Svar- Barn och Fritid, inriktning pedagogisk



Oj såg visst två frågor från min Moster, tur att jag ha se dem;)

När kommer ni att gifta er???
Svar-  Ja, gifta oss kommer vi inte göra ännu, har ingen bråska med det, bara jag gifter mig innan jag är 40, och stort bröllop vill jag ha, med många gäster:)
När kommer storken med baby´n???
Svar-  Ja det vet jag inte heller, jag vill gärna ha barn och som jag skrev så är det min största rädsla att inte kunna få barn... Men jag vill nog ha det ganska snart tror jag:) Vi får väl se!

Det var alla frågor, nu ska jag se på finalen av top model!!!
Må gott
Puss & Kram!



Kommentarer
Skrivet av: Sofia - 18årig blivande brud

Hihi jaa, jag vill sååååå gärna klara på första försöket.=)

2009-02-12 @ 17:40:17
Blogg/hemsida: http://ungblivandebrud.blogg.se/
Skrivet av: Fru Evelina

vad kul att läsa! vi delar samma rädsla - att inte kunna få barn =(! hoppas vi båda har 2 barn om 10 år =)



kram

2009-02-12 @ 20:08:16
Blogg/hemsida: http://evelinas.blogg.se/
Skrivet av: Solli

kul att få veta lite mer om dig o tack för din fina kommentar om min blogg!



önskar dej en underbar dag imorrn!

kram!

2009-02-13 @ 23:59:34
Blogg/hemsida: http://sollis.blogg.se/
Skrivet av: Adele

Lena Ph for life! ;D

2009-02-24 @ 12:03:02
Blogg/hemsida: http://schlagerlicious.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0