Gott nytt 2009!

Hej!

Hoppas de nya året har börjat bra, jag har börjat de med att jobba.... Vi håller ju på med det nya dagiset, fint blir det men kaos kommer det bli den 7 jan, då alla kommer tillbaka plus att alla grejer kommer då, jag undrar hur de har tänkt sig.. de högre....

Iaf nyåret var trevligt! Firades med Jonas, Micke och Karin!
Vi åt inne i gamla stan först och sen fira vi in de nya året vid Ersta sjukhus, (nej inte inne på sjukhuset) vi stod där och kollade ut över stan, Guuud så vackert de var!:)

    
   
  

 Nyårs fina!
 Vi testade Karins hiss:)
 Han hade inte koll under hela kvällen
 På resturangen
 Gamla stan
 Tror ni jag får plats:)
 Gott nytt år!
 Alla fina fyverkerier

Hoppas ni alla hade det bra under nyårsaftonen och fått en fin star på året:)!

Nu ska jag kolla tv:n en stund
Ha en trevlig helg!

Må gott!
Puss & Kram!


Kommentarer
Skrivet av: KarinJ

Vilka snygga bilder:)Tack själv för en trevlig kväll!!Hoppas ni kom hem ordentligt! Det var på måndag Micke skulle börja jobba på Michelangelo va?;) Kram/Karin

2009-01-02 @ 23:25:11
Blogg/hemsida: http://kakantok.bloggagratis.se
Skrivet av: Linn

Vad söta ni är du och Jonas. Diggar bilden på dig och brevlådan - assnygg Emma :)

Puss

2009-01-03 @ 12:23:51
Skrivet av: Sofia

Jag lottar ut en bloggdesign på min blogg. Så om du är intresserad kan du ju klicka dig dit och vara med i tävlingen du med ;)

2009-01-03 @ 18:08:56
Blogg/hemsida: http://sorotsia.blogg.se/design
Skrivet av: Louise - Sveriges största au pair blogg

Tack snälla du, och god fortsättning till dig med.

Du verkar ha haft en jättebra nyår!!



Kramar Louise

2009-01-05 @ 02:45:40
Blogg/hemsida: http://louisesa.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0