Solen skiner!

Hej!

Ja idag tittar faktiskt solen fram:)!!
Ikväll ska vi på Amy Mcdonald konserten på grönan, någon som mer ska dit? Hoppas solen skiner då med, imorgon ska vi med till grönan men då för att se sommarkrysset och Carina Berg live:) Haha det ska bli kul!

Skrev ju igår att det var två kändisar på slottscafét här kommer bliderna på vilka de var:)


Tjejen på först bilden är Petra Hultgren, var med i tv-serien vitalögner, blev även fröken sverige 95, känner ni igen henne:)?

Den andra tjejen vet jag inte vad hon heter, men jag tycker att hon är bekant, i någon svensk serie eller svensk film,
vem är det??:)

Klänningarna kommer snart upp:)
Ha en fin dag. Må gott, Puss & Kram



Kommentarer
Skrivet av: Marica Rödebäck

Jag köpte ett par ljus som inte uppfyllde det dom skulle göra så jag reklamerade dom. Dock gick säljaren under jorden så jag fick leta reda på hennes teamledare som hjälpte mig.

Varför jag inte fick nya ljus av samma sort när min kompis som skickade in samma ljus för samma problem fick det vet jag inte, men dom skickade två presentkort på 439:- vardera så det är dom jag har handlat för =)

2009-07-31 @ 12:16:27
Blogg/hemsida: http://rodeback.blogg.se/
Skrivet av: Elin - Design&Makeup

sv: nej inte direkt, jag hoppas jag kommer in på utbildningen jag sökt.

2009-07-31 @ 13:24:05
Blogg/hemsida: http://designandmakeup.se
Skrivet av: Karin

Nej jag vet, jag har inget afrohår alls :-)

jo det är bra här. Bara två veckor kvar att jobba sen ledigt innan skolan börjar igen.

Hur är det själv?

puss kram

2009-07-31 @ 15:17:49
Skrivet av: V I L J A - Släpp aldrig dina drömmar ♡

SVAR:



Roligt att du vill vara med i tävlingen, lycka till ^^



Allt bra med dig idag då?

2009-07-31 @ 15:39:53
Blogg/hemsida: http://viljasvarld.blogg.se/
Skrivet av: Linda

Tack så himla mkt!

Nu är det bokrecension i min blogg;)

2009-07-31 @ 15:49:45
Blogg/hemsida: http://hummingbird.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0