Desperate housewife!



Mormor och jag från i lördags

Hej!
Hur mågna är det inte som sitter hemma i tv-soffan och väntar på att klockan ska slå nio och desperate housewife drar igång en ny säsong?? Va!!!?? Jag gör det iaf!:) Det ska bli så kul att det börjar igen, men först ska vi se på sista deltävlingen i melodifestivalen, missde den i lördags eftersom vi var på resturange, men vi spelade in den då, men det blev något strul med inspelingen, så nu hoppas jag att det fungerar, Men har lyssnat på låtarna som var med i lördags och jag kan nog hålla med om att Agnes och Malena var bäst, Sarah var med bra, men Anna och Maria var ju ingen alls höjdare! Malena kan nog gå långt i globen, ska iaf se alla framträdenaden så man kan se helheten i det:)

Har ju skrivit om att det kommer komma en tävling i bloggen några gånger nu, och ni måste tänka varför dyker denna tävling aldrig upp, men nu ihelgen lovar jag att den kommer att komma, så titta in här igen då:)

Nu så ska jag kolla in mello:)!
 
Vi ska ge mormor ett fotot på alla barn och barnbarn, så vi tog ett nu när alla var samlade så får hon det i efterhand!
Föressten vi bjöd hit (för bjuda det måste man, mna kommer inte självmant, hehe) mormor och hennes väninna, hit i sommar, är det någon som har något förslag vad vi kan hitta på med två spm damer:)??? Snälla tips!

Må gott. Puss & Kram!


Kommentarer
Skrivet av: Linn

Ja du, släktingar måste få en inbjudan det känner jag igen :)

Ta med dem på ett spännande Museum - Hallwylska som ligger vid Norrmalmstorg är en gammal våning som de gjort om till museum med massa gamla prylar - bra har jag hört, men jag har aldrig varit där. Sen kan ni ju ta er ut på Djurgården och gå en liten sväng där och kanske ta en titt på Skansen - alltid mysigt. Finns ju mysiga caféer på Djurgården på sommaren :)



Puss!

2009-03-03 @ 21:06:52
Skrivet av: Cristian

Äsch då - Det är ju bara 75 sek av ren skräck och fasa, sen är det över :-)



Kul att du ramlade in på bloggen

Cheers!

2009-03-04 @ 11:20:18
Blogg/hemsida: http://ichris.blogg.se/
Skrivet av: annie

Hej! Tack ,men jag har tyvärr inte gjort den själv! det finns en länk på min blogg till tjejen som har gjort den! kram!

2009-03-04 @ 14:46:05
Blogg/hemsida: http://lillaannie.se
Skrivet av: Ida

haha jag blev också nervös då! Jag satt också och skrek att han inte fick dö. och när branden började höll mitt hjärta på att hopppa ur bröstkorgen på mig! haha så jävla nervös!

2009-03-04 @ 16:15:58
Blogg/hemsida: http://busigabeerta.blogg.se/
Skrivet av: Ida

Haha, jag har aldrig kollat på DH ;) Men många som verkar vara fast i den serien!

2009-03-04 @ 20:21:35
Blogg/hemsida: http://idasvedlundstahl.blogg.se/
Skrivet av: Solli

självklart satt jag fastklistrad framför TV:n igår o såg DH ;o)



svar: hoppas du provar på o testar att göra färgade objekt i PS!



kram!

2009-03-04 @ 22:39:57
Blogg/hemsida: http://sollis.blogg.se/
Skrivet av: Fru Evelina

vilken söt bild på dig och din mormor! =)

kram

2009-03-05 @ 13:01:03
Blogg/hemsida: http://evelinas.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0