Avskeds middag!

Hej!

Gud vad skönt att ha en ledig dag bara sådär, vaknade som vanligt nästan och fått massor gjort, Ni ska få se senare den största förändringen hur man gör om ett kök på mindre än en timme och för bara 150 kr:)

Igår var jag och två av (4+ mig egentligen) mina arbetskamrater på min avdelning ute och åt. Väldigt trevligt, jag kommer ju få två nya arbetskamrater i höst, så Lotta som jag gillar mest att jobba med lämnar mig!!!:( Men kommer att finnas kvar i huset som tur är;) Det kommer att behövas:) Du är en ängel för mig på jobbet! visst har vi haft våra dagar men det måste man ha! Men det var iaf trevlig igår:)

   
 
Lotta ville så gärna att jag skulle fota hennes mat med och lägga ut den här, så Varesgod Lotta, Laxen är din;)
Maria åt köttbullar och pasta från dagis, nej det var till hennes fiskmås:)
Lotta försöker att skämta med Ölmuggen och mig, men det är Lottas! dumma Lotta;)

Det får vi göra om tjejer!  höst kanske även att vi inte jobbar ihop:)?

Nu ska vi åka och handla lite, Jonas föräldrar kommer till oss ikväll!
glöm inte att kolla in här senare  och se kökets förvandling!

Må gott, Puss & Kram!



Kommentarer
Skrivet av: Linda

Vad gör du ikväll?

2009-05-21 @ 20:18:31
Blogg/hemsida: http://ndail.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0