Mitten av veckan!

Hej!
Så har man kommit till mitten av veckan:) Snart fredag, då kommer Linn och några av mina arbetskamrater kommer hem hit på lite tacoskväll:) Ska bli trevligt!
Men nu är det onsdag och det är inte någon du blir vad du äter, så vad ska man se på då?.... Nu tittar jag på något inför eurovision song contest, jag tror att Norges bidrag ligger bra till, det är ett väldigt bra nummer och låten sätter sig på hjärnan, nästa vecka vet vi vem som kammar hem de hela! Micke kommer hit då och umgås med oss under finalen, det ska bli trevligt!

Nu när vi var i Danmark så en dag så åkte vi på stranden, det var det roligaste på hela resan tyckte jag, det var häftigt att köra så nära vattnet. Jag älskar ju vattnet, det är därför som jag gillar Vaxholm:)
Jag plockade med mig lite fin sand och lena stenar hem, som ska ligga på balkongen i sommar. Resan var skönt, men vi hade inte det bästa vädret, det blåste ganska mkt, men som sagt det var skönt att komma bort en stund.
Nu gäller Paris resan, som går av staplen om ca 5 veckor! Men det ska hinnas med mkt innan dess,
 personalfest, besök av Jonas föräldrar, och en tripp hem till Mamma!:)
 

 



Nu ska jag se om jag hittar något på tv:n att se och käka jordgubbar;)

Må gott, Puss & Kram!


Kommentarer
Skrivet av: Karin

Jo vi har pratat om att flytta ihop men än så länge får det vänta lite. Ska gå klart skolan först så man får se var det bär av sen :-) jag vill med ses snart! var förra våren vi träffades ju, så ett år sedan :-(

Föresten så är du och jonas så underbart fina på bilden i inlägget! verkligen superfina och verkligen gjorda för varandra! var rädda om er! :-)

föresten så låter ju inte paris resan så dum, jag vill med ut och resa men fortfarande fast i skolan..

men tids nog...ska jag med börja jobba på förskola!

då gör jag nog av mig om lite tips och sånt i början!

puss kram

2009-05-06 @ 20:42:59
Skrivet av: Sofia - 18årig blivande brud!

tack det samma! kram

2009-05-08 @ 09:38:51
Blogg/hemsida: http://ungblivandebrud.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0