Shop til you drop!

Hej!

Så var det snart en ny vecka, denna helg som varit har varit riktigt trevlig! Linn kom på besök:) Det är alltid trevligt att få besök, och nu var det ju ett tag sen vi sågs:)
I fredags så kom, mina arbetskamrater Stephen, Jennie och Antonia hem till oss på "barnkalas"  Vi käkade tacos och sen gick vi tjejer bara ut. Vi var på Ambassadeur hela kvällen, men tänkte återkomma till de när jag får bilderna från när vi var ute, tog inte med mig min jätte kamera;) Men berättar mera om det senare, men vi hade det väldigt trevligt!

På lördagen åkte jag och Linn in till stan och shoppade! Vad vi shoppade! Jättetrevlig dag!:) shoppade även lite idag med i Täby, då var Jonas med och köpte sig en ny kavaj!
Bilder på det som jag shoppade kommer här nere!

   
  
  
 Hallonen och jordgubbarna köpta på Hötorget, mumsade vi på igår kväll!
  Jag blev jätte kär i glass skålarna från Lagerhus (man hoppas ju på presentkort så man kan köpa flera, hehe)
  Köpte lite grejer på Body shop, sen äntligen silikondroppar, köpte även lite grejer från yves rocher, fick en födelsedagspresent därifrån med, en dusch cremé, men den är inte med på bilden, sen fick jag en mascara och ögoncremé på köpet!
 Shampoo och balsam, ska testa detta som ska vara bra för torr hårbotten, jag kliar ju ihjäl mig!
  Färgglada Jensleggings från Gina tricot och lite hårgrejer från barnavdelningen på H&M
  Kryddor från hötorgshallen! Billiga 10 kr styck!
  Linnen från Gina tricot, det är så härliga!
  Flera finglas från Indiska, har fyra redan och kompliterade med fyra till!
  Sen idag köpte Jonas en ny kavaj från H&M, fint till bröllopet i sommar, nu ska jag ha något ROSA med;)

Nu blir det film här för oss, Baby Mama, ska vi se!
Imorgon jobbi gen...

Ha en fin vecka!
Må gott, Puss & Kram!


Kommentarer
Skrivet av: vesna

köpte dom i Kina =)

2009-05-10 @ 22:34:51
Blogg/hemsida: http://vesna.blogg.se/
Skrivet av: Kashaya

Tack så mycket!=) Vad härligt med lite shopping, glasskålarna var väldigt söta.

2009-05-11 @ 14:22:44
Blogg/hemsida: http://kashaysblogg.blogspot.com/
Skrivet av: Kashaya

Du får ta och göra det.=) Var glasskålarna dyra?

2009-05-11 @ 19:31:20
Blogg/hemsida: http://kashaysblogg.blogspot.com/
Skrivet av: vesna

riktigt nice ju =)

2009-05-11 @ 21:24:42
Blogg/hemsida: http://vesna.blogg.se/
Skrivet av: Kashaya

Ja, det var ju inte alls speciellt dyrt. Ska kanske ta och kika lite närmare på de där glasskålarna någon dag.=)

2009-05-12 @ 14:23:14
Blogg/hemsida: http://kashaysblogg.blogspot.com/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0