Våran fredagskväll!

Hej!
Nu kommer bilderna upp från fredagen!
   
   
  
 Hela gänget!
 Vi käkade tacos:)
 Glada Stephen;)
 Sen blev det singstar!
 Påväg till bussen, Antonia tyckte om bakgrunden, hehe
 Tjejer på språng!
 Antonia trivs på dansgolvet;)
 Jennies stamispoes;)
 Vad vi rockade!
 Vad har Jennie i munnen??;)
 Dansar som en galning, nykter!!

Ja som ni ser så hade vi en väldigt trevlig kväll, tio i fyra bussen säger väl en del!  var nykter hela kvällen, och som ni se så hade jag jätte roligt ändå, man behöver inte dricka sig redlös, eftersom både Linn och jag har tagit ställning till att vara nyktra så känndes det skönt att ha med Linn inte för att de andra drack sig redlös, men det är alltd skönt att ha någon som är som en själv.... men detta kommer vi att göra om och Stockholms nattliv var ju inte så hemskt, men visst det finns människor till allt...... Men hade en jätte trevlig kväll och det är huvudsaken. Sen fick man se en glimt av "blondinbella" hehe, de hade en bloggfest på Ambassadeur, så vi fick inte vara på "schlagergolvet" förren vid ett tiden och mycket därför tio i fyra bussen med, det går inte så många bussar ut till Vaxholm under natten, men vi kom ju upp till shoppingen med:)

Roligaste kommentaren under kvällen kom från Antonia. Vi är i tunnelbanan påväg hem och jag säger
"att ni inte har blivit bjudna på några drinkar under kvällen" till svar får jag av Antonia, som tror att ho viskar, skriker ut "det är för att turkarna går bara på A-kassa" (många turkar på Ambassadeur) En annan kille hör ju detta och börjar asgarva, Antonia säger "jag tror att han hörde mig" Ja Antonia alla hörde typ dig:) Vad vi skrattade!!

Som sagt en galen nykter kväll, när blir nästa gång tjejer!??

Nu ska vi se hur Malena klarar sig, hon går vidare enigt mig! vad tror ni?

Må gott, Puss & Kram!


Kommentarer
Skrivet av: Fru Evelina

det ser ut som ni hade det toppen :-)

ha en toppen tisdagkväll!



kram

2009-05-12 @ 20:59:33
Blogg/hemsida: http://evelinas.blogg.se/
Skrivet av: Therese

Va kul ni ser ut att ha haft!

Hoppas allt är bra! Kram

2009-05-12 @ 21:57:45
Blogg/hemsida: http://tessi10.blogg.se/
Skrivet av: Linn

Åhh, vad jag längtar tillbaka - det var superkul! Vore kul om du ville skicka några av bilderna, iaf den på oss tre innan vi tog bussen :) Har gått och tänkt på han Daniel jag träffade i baren flera gånger, skit att jag inte tog numret!!



Det här måste vi helt klart göra om!

Puss

2009-05-12 @ 23:24:37
Skrivet av: Maria

Svar: Ja, och det hade du ju rätt i också! Det var precis rätt låtar som gick vidare :)



Ser för övrigt ut som en rolig kväll! Du har rätt i att man inte behöver dricka för att ha kul :)

2009-05-13 @ 16:03:51
Blogg/hemsida: http://various.blogg.se/
Skrivet av: Maria

Svar: Armeniens låt är så pigg och energisk, så man blir på bra humör av den. :)

Jag tror helt klart att Norge går vidare. Annars får man nog ta sig en funderare över hur Europa riktigt tänker... Eller vad tror du? Jag gillar i alla fall den där fiolmusiken. Och killen sjunger så bra, det är sväng i låten.



Ha det bra du med! :)

2009-05-13 @ 20:30:50
Blogg/hemsida: http://various.blogg.se/
Skrivet av: Karin

Ni ser ut att ha haft en härlig utekväll! :-)

ja det är synd vi inte ses i sommar och nej jag kommer inte hälsa på henne eftersom jag jobbar hela sommaren..lite trist!

ja första gången på dansen glömmer jag aldrig, gympatights och kort liten topp som slutade över magen! ;) det var fina tider det!

puss kram

2009-05-14 @ 12:32:59
Blogg/hemsida: http://tusenbiitar.blogg.se/
Skrivet av: Sofia - 18årig blivande brud

Vilken jag valde får du veta när jag gift mig! =) Priset får ingen veta.. ;) kram

2009-05-14 @ 13:41:14
Blogg/hemsida: http://ungblivandebrud.blogg.se/
Skrivet av: Maria

Svar: Ja, man vet aldrig! :)

Det skulle säkert vara jättehäftigt att vara med där i publiken på riktigt.

Knappast vinner Finland fler gånger (men man ska ju aldrig säga aldrig) så det är lite tråkigt att ingen här ville utnyttja möjligheten att fara till huvudstaden för två år sedan... Jag skulle nog ha haft stor lust att göra det, men ingen gick med på det. Hehe.



Vad har du gjort idag då? :)

2009-05-14 @ 16:51:16
Blogg/hemsida: http://various.blogg.se/
Skrivet av: Louise - All around the world

Hahaha det verkar som om ni hade en bra kväll iaf.



Jo jag åker om två veckor. Känns jättebra faktiskt MEN liiiite emot att lämna alla vänner som jag har träffat under denna tid i Sverige. Både Emma men också en till som betyder massor för mig nu. Någon jag verkligen kan berätta ALLT för precis som en bästa kompis.

Men men, deras liv fortsätter också och dem har sina projekt på G men inte förens i höst.

Jag själv kommer hem i Oktober/November någongång om jag inte väljer att sluta eller gifter mig. Haha.



Kramar Louise

2009-05-14 @ 19:28:39
Blogg/hemsida: http://finest.se/louisesa

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0