Livet blir inte som man tänkt sig

Hej

Ja som ni kanske förstår så går jag igenom en jobbigt period just nu. Jonas har gjort slut, sagt upp sig och flyttat hem till sina föräldrar.... Allt på tre veckor... Så jag går igenom ganska mkt just nu.. Så de finns ingen lust att skirva här nu för mig..
Hade ju inte tänk att mitt liv skulle bli såhär, det var ju med Jonas jag ville leva med, gifta mig med och skaffa barn med.... :/

Kan man inte dra tillbaka tiden, jag skulle ge så mkt för det....

Puss & Kram


Jonas du kommer alltid att ha en speciell plats i mitt hjärta<3
fyra år av kärlek....



Kommentarer
Skrivet av: Lotta

Ja du, tiden går ju tyvärr inte att dra tillbaka, det positiva är att det kommer nya tider och vem vet kanske bättre tider än de bra man redan haft! Vem sa; Tappa inte sugen, världen är redan full med tappade sugar!

Kram Lotta

2009-10-21 @ 23:56:46
Skrivet av: Elin - Design&Makeup

Tråkigt att höra, tyvärr kan man inte dra tillbaka tiden hur mycket man än önskar.

2009-10-22 @ 00:47:37
Blogg/hemsida: http://designandmakeup.se
Skrivet av: Jessica

Oj då allt de där på 3 veckor.. Jonas gav inte mycket för er förlovning och fyra år tillsammans..

Du kommer snart på fötter igen å när du gör det kommer du tycka att du verkligen är värd någon bättre :)

kramar om

2009-10-22 @ 16:45:04
Skrivet av: 18åriga Fru Sofia - i väntan på bebis

vet inte när numret kommer ut men skriver det i bloggen så fort jag vet =) Hur går det för dig? Känner du dig NÅGOT bättre? kram

2009-10-23 @ 22:02:37
Blogg/hemsida: http://frusofia.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

Ring om du vill :) vi kan ju gärna ses o ta en fika. kramar

2009-10-24 @ 18:59:08
Blogg/hemsida: http://metrobloggen.se/hejdetarsara
Skrivet av: Måddsan...

Här kommer stora kramar <3

2009-10-26 @ 23:49:17
Skrivet av: Tina

Oj det var ju inte roligt att läsa om!! Är inte så bra på att skriva en kommentar om något sådant här, men att få höra att det finns folk som bryr sig om en (även folk man kanske inte trodde skulle kommentera, som jag :)) är iaf en ljusare stund, kanske bara för någon enstaka sekund, men endå. Kram Tina

2009-10-29 @ 20:38:14
Blogg/hemsida: http://tinamedch.blogg.se/
Skrivet av: Anki

Men gumman! Hur mår du nu efter allt då? Det är bara att ta nya tag. Du kommer att hitta mannen i ditt liv som kommer att göra dig knäsvag och alldeles varm inombords. Han finns där ute och väntar på dig. Så ut med dig och hitta honom :) hihi...



Har ju följt din blogg nu ett tag och du är ju en sådan fin och snäll tjej. Jag hoppas verkligen att du tar dig igenom detta. Jag har fått intrycket av att du är stakt och klarar allt. Ta hand om dig vännen!



Kramar

2009-10-31 @ 10:40:37
Blogg/hemsida: http://ankihansson.blogg.se/
Skrivet av: Jennica - Pieces of Jen

Oj, det var verkligen tråkigt att höra!! Skickar massa styrkekramar! Kram!

2009-11-04 @ 01:05:47
Blogg/hemsida: http://piecesofjen.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0