Livet so far

Go kväll

Tack för alla fina kommentarer ni är guld värda, men tråkigt att se att flera är här inne men inget skriver....
Livet så här långt, de knallar på vad ska man mera göra de ser ut som det gör. Skönt att ha ett jobb att gå till iaf och sen alla underbara barn, men jobbigt ibland att se föräldrarna och deras barn, deras KÄRLEK...... Jag vill med ha de så, en familj, Du&Jag...

Ikväll har jag vartit på bio med Jennie, vi såg Trubbel i Paradiset, en rolig och se värd film, men den handlade mkt om mitt liv just nu, och vad jag kunde ha kämpat med om de bara kommit fram. 4 år slutar inte på en kväll.... Man kan kämpa.... Ge livet en chans till.. Hur var det, kunde man dra tillbaka tiden??....:/
Jag kände flera gånger under filmen att här kan jag inte sitta kvar, var flera gånger påväg att gå därifrån, så filmen gjorde intryck på mig... En film att se även att den fick mig ibland att må dåligt, men också att förstå....

Nu ska jag se vem som åker ur Idol...
Hoppas ni mår fint alla kära läsare:)?

Må gott, Puss & Kram! 



Kommentarer
Skrivet av: Jeanette

Ett steg i rätt riktning! Bra, att du inte bara sitter hemma.

Kämpa på Emma, du kommer att klar detta!

2009-11-01 @ 09:39:49
Skrivet av: Julia [ Fotobloggen ] ♥

Hejsan.

Allt bra idag?:)

Kramar Julia ♥

2009-11-01 @ 10:46:43
Blogg/hemsida: http://juliiiakempff.blogg.se/
Skrivet av: Julia [ Fotobloggen ] ♥

Hejsan.

Allt bra idag?:)

Kramar Julia ♥

2009-11-01 @ 10:46:44
Blogg/hemsida: http://juliiiakempff.blogg.se/
Skrivet av: Julia [ Fotobloggen ] ♥

aha.

Joodå det är bara fint :)!

2009-11-01 @ 11:27:07
Blogg/hemsida: http://juliiiakempff.blogg.se/
Skrivet av: Linn

Hoppas du hade det världsbäst ute igårkväll! Snart kommer Linn till Stockholm och då blir det drag och mys för hela slanten :)

Miss u!

Puss

2009-11-01 @ 15:41:31
Blogg/hemsida: http://linnkarlen.blogg.se/
Skrivet av: Lotta

Hej hopp i morgon är det måndag! Jasså ni har varit på bio, bra! Får höra mer om filmen i morgon. Blev du skrämd på Halloween? Sköt om dej vi ses i morrn!

Kram Lotta

2009-11-01 @ 19:29:10

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0