Ground zero

Go kväll!

Tänkte hinna med ett inlägg innan man går och lägger sig, ett in lägg om 11 september, ground zero.....
Jag var i New york för 3 sommrar sen med din pojkväns familj och fick då uppleva och se ground zero på riktigt, för mig är det en hemsk händelse, tragiskt men inte så mkt mera, allså kanske låter konstigt men hade man haft någon nära som varit där då hade det tagit på ett annat sätt. Jag hade föressten en vän som var där och jobbade som Au pair, men var inte så rädd över att han skulle vara där då, men värdmamman jobbade där eller i närheten men hade inte hunnit fram den dagen, tur för henne.....
Jag hade inte ens fattat att det hänt, jag kommer ihåg, jag var på något möte på centrumgården med min vän Karin. Vi hade inte hört något förren killarna på centrumgården började snacka med oss, och vi såg ut som två frågetecken typ:) Då fick vi bråttom hem...
Att något sådan kan inträffa...
Men jag har iaf sett ground zero, men hade såklart velat sett de två höghusen med. Det är säkert en annan känsla för dem som har sett husen och hur det ser ut nu tror jag...

De som berörde mig mest på museumet de hade gjort i närheten var en stor väg med kort över männsikor som var saknade.... Hur många kort som helst.. Ursch:(
  
 

Vilken värd vi lever i ibland......
Har någon av er sett ground zero eller World trade center eller var med om det?

Nu ska jag sova,
Må gott, Puss & kram!




Kommentarer
Skrivet av: Kashaya

Tack vad snällt.=) Är den rosa eller den gröna princess påsen din?

2009-09-12 @ 02:38:00
Blogg/hemsida: http://kashaysblogg.blogspot.com
Skrivet av: Anki

Ja usch det är hemskt! Har inte sett nått utav det. Jag och sambon kikade på flight 93 igår som handlar om just 11 september..



Du får allt vara nyfiken ett tag till ;-)

Ha en bra dag!

Kramar

2009-09-12 @ 07:21:11
Blogg/hemsida: http://ankihansson.blogg.se/
Skrivet av: 18åriga Fru Sofia - i väntan på bebis

det är hemskt det där:/



trevlig helg! kram

2009-09-12 @ 10:53:07
Blogg/hemsida: http://frusofia.blogg.se/
Skrivet av: Linda - Livet är rosa!

sv; usch, så hade jag aldrig kunnat tänka. Jag hade sprungit för liveet :o.

2009-09-12 @ 11:01:36
Blogg/hemsida: http://peassyster.blogg.se/
Skrivet av: Tina

Jo det är bra med mig.. hur är det själv? Hur kommer det sig att du träffar så många kändisar nu förtiden?

2009-09-12 @ 11:22:18
Blogg/hemsida: http://tinamedch.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0