Såg ni mig idag då?

Go kväll!

Vi är nyss hemkommna från Tinas cookalong! Så ni mig på tv:n idag då?, Linn messade mig och skrev att hon sett oss, vi tänkte kolla på det nu innan vi ska sova,
Ska äta de sista från min vaniljvispglass från igår till, recpet på det och även mitt recpet på pasta och kräftsås som har önskat kommer upp imorgon!


Bilderna från Tinas cookalong kommer med imorgon väntar på att Micke ska skicka dem, jag tog chansen och fotades med Gordon, det var coolt;) hehe!

 Alla som var där fick en goodiebag med saker som ni får se imorgon!
(Bilden tagen nyss)

Nu ska vi mysa i soffan, imorgon är en ny dag!
Sov gott!
Må gott, Puss & Kram!



Kommentarer
Skrivet av: Anki

Kul att du är med och träffar så många kändisar ;)

Nja, jag jobbade hela dagen så¨vi gjorde inte så mycket mer än att mysa :) hihi... idag när jag kom hem från jobbet hade han köpt vaniljhjärtan, tänt ljus och köpt en blomma. Han är så söt min lilla Jonas :) hihi

2009-09-08 @ 17:05:09
Blogg/hemsida: http://ankihansson.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0