Vart ska man bo??

Hej!
Nu är vi påväg hem. det har varit en jätte mysig helg! men nu är det jobb igen som gäller. Men vi ska ju på Tinas cockalong imorgon, de får ni inte missa:)

Idag fotade jag en bättre bild på vackra Sverige! Bilden är från Jönköping (vättern) jag skulle lätt kunna bosätta mig där, Jönköping/Gränna/Huskvarna. Jag gillar även Söderköping. Vid dessa städer skulle jag kunna tänka mig att bo framtiden, men nu trvis jag väldigt bra i Vaxholm, skulle nog kunna bo där med i framtiden. Bara det finns vatten så trivs jag. Är ju uppvuxen i en sjöstad, och jag älskar havet. Jag bode i Vimmerby i två år när jag pluggade, de ligger nästan mitt i småland och jag saknade havet jätte mkt när jag bodde där, Tänk att bara sätta sig vid ett vid en sjö och bara njuta det är livet!

Är ni nöjda med vart ni bor? Kan ni tänka er att flytta? Vart??


igår när vi gick hem från Liseberg så brevd universeum så var det en foto utställning på Sveriges lanskap, Jätte finna bilder jag fotade några av dem, tänkte göra tavlor av dem kanske:)

Nu ska jag fortsätta att titta ut över landskapen!
Hör senare ikväll
Må gott, Puss & Kram!



Kommentarer
Skrivet av: Linda - Livet är rosa!

Trivs faktiskt jätte bra i Kungsbacka. Om jag skulle flytta här ifrån någon gång, så är det nog till Varberg, eller kanske till Skåneland, mest för att jag älskar skånskan ;D.



sv; Ja, min dag har varit helt okej. Din då =)?

2009-09-20 @ 18:07:15
Blogg/hemsida: http://lindaviola.blogg.se/
Skrivet av: Millah

Hej okej då förstår jag :)

Nå jag gör int så mycket :)

Hjälper företag och bloggare att bli glada :)

kramar

2009-09-20 @ 18:23:30
Blogg/hemsida: http://millahoman.blogg.se/
Skrivet av: Linda - Livet är rosa!

sv; Jaa,men visst är de :D.

2009-09-20 @ 18:31:42
Blogg/hemsida: http://lindaviola.blogg.se/
Skrivet av: Kashaya

Roligt med fotoutställning.=)



Sv. Jag jobbar på en juridikstidsskrift.



Tror steken blev bra, har inte ätit än men den ser fin ut i alla fall..=)

2009-09-20 @ 18:53:00
Blogg/hemsida: http://kashaysblogg.blogspot.com
Skrivet av: Fam Ekström

Vi bor kvar där vi bor...Såklart..

Västervik är en jättetrevlig stad...

2009-09-20 @ 19:42:10
Skrivet av: Jennica - Pieces of Jen

Skulle lätt kunna bo i Västervik hela livet, men jag o sambon har nu börjat prata allvarligt om att flytta till kalmar, just för att det inte finns jobb o utbildning här. kalmar är nog den stad jag mest kan tänka mig att bo i, pga havet. den känns mest hemma av alla städer förutom västervik.

2009-09-21 @ 14:46:13
Blogg/hemsida: http://piecesofjen.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0