Gose strumpor

Hej!

Hoppas ni haft en bra snart på denna härliga vecka!? Det har jag, tränade hårt igår och idag har vi haft föräldrafika, mkt trevligt, alla föräldrar är så goa! Och mina kakor var omtyckta ;)

Igår när jag kom hem så låg det ett par jätte gosiga sockar från min inneboende Fia. Jätte mysiga, Tack Fia!
Det känns som man går på sockervadd! gillar överaskningar ;)


Nu ska jag se på inför Eurovisen :) Inte långt kvar tills man få uppleva eurovisen live!
Ha en fortsatt fin vecka! Må gott, Puss & Kram!



Kommentarer
Skrivet av: Fia

Det var så lite så, tyckte att dom skulle passa dig! Har ju likadana och även ett par grå-blåa. Dom är verkligen supermysiga! =) Slit dom med varsamhet ;)

2010-04-27 @ 20:11:10
Blogg/hemsida: http://fiafloppan.blogspot.com
Skrivet av: Helena

Såna strumpor är verkligen super sköna :)

Hoppas att du får en bra dag:)

/ Helena

2010-04-28 @ 09:13:07
Blogg/hemsida: http://heea.blogg.se/
Skrivet av: sara

svar: åh, vad skoj! tyckte inte det var några bra låtar igår dock... synd.



opi är ett jättebra märke. de har bra borstar och lacket sitter jättebra. ett nagellack kostar 145 kr där jag brukar handla. :)



kram!

2010-04-28 @ 09:45:17
Blogg/hemsida: http://smuls.blogg.se/
Skrivet av: Kashaya

De där såg verkligen mysiga ut.=)



Sv. Ja när jag har kontaktat något företag så har jag bara skrivit några rader om mig och min blogg, hur många läser jag brukar ha och sånt där och hört efter om de skulle vara intresserade av någon form av samarbete där jag kanske recenserar någon av deras produkter eller ordnar en tävling eller så.

Så är det något företag du är sugen på att samarbete med så hör bara av dig, i värsta fall får du ett nej men det ju ingen fara.



Har aldrig provat lösögonfransar förut så jag vet faktiskt inte.=)

2010-04-28 @ 12:45:09
Blogg/hemsida: http://kashaysblogg.blogspot.com

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0