Pysseldag

Hej

Nu är snart denna veckan slut och imorgon kommer en ny!

Idag har jag haft en pysseldag. Tvättat som jag brukar göra på söndagar, sen har jag dammat alla mattor, städat hela soffan! Sen började jag måla mammas gamla pedistal, vet inte om jag är nöjd med än vi får se :)
   

Idag fick jag även användning för min födelsedagspresent av familjen hemma, en förtidig men mkt användbar, Tack!

Nu ska jag sova! Denna veckan blir det mest träning, på fredagen blir det kalas för mina kollegor, de ska bli trevligt :)
Hoppas ni får en fin vecka!
Må gott, Puss & Kram



Kommentarer
Skrivet av: Kashaya

Låter som du varit riktigt duktig.=) Hade också behövt städa men det hann vi inte riktigt med i helgen...

2010-04-18 @ 23:23:53
Blogg/hemsida: http://kashaysblogg.blogspot.com
Skrivet av: sara

svar: klart ni ska få det. jag kommer lägga upp bilder allteftersom vi gör iordning överallt. :)



det lät mysigt! jag skulle också behöva en lugn hemmadag. kanske på söndag...



kram!

2010-04-19 @ 19:47:55
Blogg/hemsida: http://smuls.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0