Roligt trotts snoriga

Hej!

Haha nu har vi åkt iväg med bilen för att jag ska kunna blogga :) Täckningen vid stugan är inte den bästa, men alla knep är bra utom de dåliga, haha!

Idag vaknade vi båda lite snoriga, jag har ju varit snorig, men i morse var Jonas med lite snorig, men jag hoppas att det inte blir mera än snor! Vill inte och har inte tid med att vara sjuk!

Men iaf vi hade tänkt oss att åka till Vidablick, ett utsiktsberg med minigolf, café och en liten mysig butik, i midsommar så var det stängt pågrund av nya ägare, men vi tänkte att nu borde ju det var färdigt, men icke sa nicke... de hade inte hänt något... Så det var tråkigt, men jag hade sett en annons i Leksand (var där innan) om att det var gratis inträde på Leksands sommarland. Socialdemokraterna hade något jippo där, så vi åkte dit. Så dagen blev lyckad ändå! Sommarland som var helt ok men jag skulle aldrig betala 260 kr för en dag där, men har man barn så visst.


Uppe vid utsiktsberget, ville ha med oss och utsikten men lyckades inte så bra som ni ser


Denna söta Bävern ville följa med mig hem men fick stanna kvar på sommarlandet....


Nu ska vi snart se på det nya dansprogrammet på fyran och äta chips såklart ;)
Hoppas ni har en fin lördag!?
Må gott, Puss & Kram!


Kommentarer
Skrivet av: LINN

Hej söta bloggare!

i min blogg kan du läsa om min vardag, min modellkarriär och få bra frisötips !

Besök gärna min blogg och säg vad du tycker om den, jag gör allt för en bättre blogg :D

kram på dig snygging !

2010-08-29 @ 14:35:09
Blogg/hemsida: http://liinnssaann.blogg.se/
Skrivet av: Evelina

Svar: Vi var i Bulgarien 17-24/8 :D



Det är inte alltid lätt att få med bakgrunden :p

2010-08-29 @ 19:08:02
Blogg/hemsida: http://evvvelina.blogg.se/
Skrivet av: Linn

Sikken tur att han fick stanna kvar där även om han var söt. Det blir ju mjukdjursinvasion hemma hos dig annars - inte bra inför flytten :)

2010-08-29 @ 23:40:45

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0