Julklapps köp!

Hej!

Sitter och väntar på Jonas, han jobbar idag på förmiddagen, när han kommer hem ska vi åka och köpa julklappar! (fick byta dag för Jonas jobbar eftermiddag imorgon) Vi ska åka till ett köpcentrum i Trolllhättan som heter Överby, prices som mitt förra jobb hette. Känns som man ska åka till jobbet igen :)
Har en del klappar färdiga men idag ska de sista inhandlas!

Igår var vi nere i stan och tittade lite. När jag slutade på jobbet fick jag ett presentkort på åhléns så tog en sväng dit för att se om Leilas nya kokbok fanns, och de gjorde den, så den fick följa med hem, och Tack jobbet för boken!


Nu ska jag fixa mig lite innan J kommer hem!

Ha en fin onsdag!
Må gott, Puss & Kram!


Kommentarer
Skrivet av: Kashaya

Den där måste jag med köpa någon gång.=)



Sv. Ja man upptäcker verkligen hur mycket grejer man egentligen har när man flyttar. Jorå jag tycker iallafall att det var ett bra paket.

2010-12-08 @ 13:36:37
Blogg/hemsida: http://kashaysblogg.blogspot.com
Skrivet av: sara

svar: ja, det är verkligen lyxigt! jag blev helnöjd. :)



den boken är superbra. älskar leila!

2010-12-09 @ 12:42:29
Blogg/hemsida: http://smuls.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0