En Award






Fick den här fina och roliga awarden av Kashyas ett stort tack för det!=)

Regler:
1. Tacka den du har mottagit priset ifrån
2. Kopiera awarden till din blogg.
3. Berätta vilka 3 författare du räknar bland dina favoriter
och nämn en favoritbok per författare.
4. Skicka awarden vidare till 5 mottagare som du tycker förtjänar den.


1. Liza Marklund
När jag läste hennes Gömda så blev jag helt faschinerad av hennes skrivande och de böckerna!
2. Cecilia Davidsson
En kanske så inte känd författare, skriver både noveller och barnböcker, hade hennes son på dagis, och fastnade för hennes barnböcker, störthärliga! Fick med mig några böcker från Vaxholm. Mammas lilla Olle är en favvis.
3. Carolina Gyning
När jag såg att Carolina kom ut med din första bok Ego girl så tänkte jag, Va?!! kan hon skriva böcker.. Och japp de kunde hon, en härlig tjej som skriver från hjärtat!
Jag skickar Awarden vidare till:
Sara, EmmaJosefine, Evelina, Desireé, Linda

Jag läser inte så mycket böcker längre, mest barnböcker har det ju blivit när jag jobbade på dagiset, jag skulle själv vilja skriva en egen barnbok! Är det svårt tror nu?

Må gott, Puss & Kram!


Kommentarer
Skrivet av: Josefine

Hej ! jaa här växer det så det knakar :) hihi. åh vad du är söt, tack så hemskt mycket :)

2010-12-05 @ 18:10:25
Blogg/hemsida: http://emmajosefinee.blogspot.com
Skrivet av: Kashaya

Vad kul att läsa dina favoriter.=) Gömda böckerna är bra.

2010-12-05 @ 21:02:54
Blogg/hemsida: http://kashaysblogg.blogspot.com
Skrivet av: sara

svar: tack!



vilken söt award. ska lägga upp din under dagen. tack söta du! :D



hoppas du haft en bra helg. kramis

2010-12-06 @ 07:32:15
Blogg/hemsida: http://smuls.blogg.se/
Skrivet av: d e s s l i k e s.com - high heels gives you a better view.

Åh jag har letat och letat efter kommentaren du skrev så jag kunde göra utmaningen ! :D Men nuså nu ska jag ta tag i den och göra dem ;)

2010-12-13 @ 19:02:35
Blogg/hemsida: http://desslikes.com

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0