Första skidturen & Åke besök

Hej!

Så var det en ny vecka igen, helgen som varit har jag ju varit hos Jonas:) Det har varit en riktigt fin helg. Vi har hunnit med mkt, ett besök på elaka måns, första skidturen för mig, bandymatch, träffat åke och pratat massor, det känns bra :)

I lördags var vi som sagt inne i stan, Jonas föräldrar (där bor Jonas nu) bor en bit utanför själva lidköping så vi åkte in och gjorde ett besök på elaka måns det är vårat favorit ställe, de gör jätte goda mackor, väldigt enkla men så GODA, ett måste när man är i lidköping :)
Sen blev det mello på kvällen, Erics låt var ju super bra och skit snygg koregarfi! Heja, heja!


I söndags så åkte vi skidor, det var min första skidtur någonsin, men det gick väldigt bra tyckte jag är mkt solt, och jag vill göra det igen!!!
Sen åkte vi på bandy match, Lidköping har ju ett lag som Jonas följer noga ;) Det blev inomhus, det gillade jag så jag inte behövde frysa ;)
Sen åkte vi hem till Jonas syster och ÅKE, det var super kul att träffa han igen, jag har allt saknat han lite, lilla skrutten ;)
Han hade t-shirten han fick av mig i julas:)


Sen hade hela helgen gått och de var dags att åka hem... Men jag har haft en underbar helg ♥

Får se vad framtiden utvisar, nu ska jag se på familjen annorlunda, känner mig inte pigg så det blev ingen träning ikväll..

Ha en fin vecka alla!
Må gott, Puss & Kram



Kommentarer
Skrivet av: Linn

Harligt att hora att du hade en fin helg =) Sjalv har jag just dragit pa mig nagan slags lattare forgiftning och fick aka till roda korset for medicin och spruta idag = usch!!!

Langtar massor till New York!!

Puss

2010-02-17 @ 02:19:14
Skrivet av: Kashaya

Härligt att höra att du mår bra, låter som en trevlig helg det där.=)



Sv. Hon tog livet av sig igår kväll, helt ofattbart.

2010-02-17 @ 21:40:39
Blogg/hemsida: http://kashaysblogg.blogspot.com
Skrivet av: ...ANILE...ELINA...

God mackan ser ut :)

2010-02-17 @ 21:43:42
Blogg/hemsida: http://anile.se
Skrivet av: Louise - Living in Turkey

Neeej, det var ju din fråga. Tror jag ändrade om den lite så att det skulle passa inlägget men ändå inte tappa sin "mening" med det hela. Haha.



Vad gjorde du på alla hjärtans dag vill jag också veta, för du vet att den dagen är OOOOOTROLIGT speciell.

Förresten, läsare Jonas din blogg?

Många kramar Louise

2010-02-17 @ 21:56:09
Blogg/hemsida: http://louisesa.blogg.se/
Skrivet av: Kashaya

Sv. Hon var 17, nej verkar som att hon funderat på det ett tag... men hon lämnade inget brev eller så.



Ja jag hoppas också tentan gick bra.



Vet faktiskt inte, de mailade och frågade om jag var intresserad av att få hem några smoothies och vantarna så jag tackade ja.=)

2010-02-18 @ 18:57:34
Blogg/hemsida: http://kashaysblogg.blogspot.com

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0